Beantwoord

TV Anywhere Apple TV inloggen

  • 4 February 2022
  • 5 reacties
  • 248 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Wij hebben een Apple TV thuis met de TV-Anywhere app die naar volle tevredenheid werkt en onlangs een tweede Apple TV gekocht speciaal voor de toepassing “anywhere”. Nu blijkt die term de lading niet helemaal te dekken… Deze nieuwe Apple TV is verbonden met een TP-Link MiFi router en alle apps (Netflix, NPO plus, Pathé thuis, enz.) werken prima behalve de T-Mobile TV Anywhere app.

Ik krijg de volgende error: “Inloggen mislukt. Je bent niet verbonden met het netwerk van T-Mobile Thuis. T-Mobile TV is op dit apparaat alleen beschikbaar wanneer je verbonden bent via jouw T-Mobile Thuis aansluiting. (33688)”. Betekent dit dat je een Apple TV met de TV-Anywhere app alleen maar thuis kunt gebruiken?

 

 

 

icon

Beste antwoord door TMTV 4 February 2022, 14:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @RSMT,

Welkom op de Community!

Het korte antwoord is: ja. TV Anywhere op de Apple TV kun je alleen gebruiken als je verbonden bent met een T-Mobile Thuis-netwerk. Dat heeft met de rechten van zenders te maken. Buitenshuis kun je de iOS- of Android-app gebruiken, of de webversie.

Jammer…. misschien kan ik wel van de iPad naar de Apple TV streamen. Wel wat omslachtig, maar dat moet dan maar ☹️

UPDATE: Zojuist geprobeerd en dit werkt dus ook niet… alleen het geluid wordt gestreamd.

Reputatie 7
Badge +6

Is een Chromecast misschien een betere optie voor je? Die is goedkoper dan een Apple TV en je hebt dezelfde functies. Wel vreemd dat Airplay niet werkt. Stream je vanuit de app? Als je het hele scherm stuurt, zou het kunnen dat het niet werkt.

Is een Chromecast misschien een betere optie voor je? Die is goedkoper dan een Apple TV en je hebt dezelfde functies. Wel vreemd dat Airplay niet werkt. Stream je vanuit de app? Als je het hele scherm stuurt, zou het kunnen dat het niet werkt.

Tja, wellicht, maar ik heb nu eenmaal een Apple TV gekocht…. Streamen is vanuit de app en dat werkt niet. Overigens is het exact hetzelfde als bij veel andere providers (Ziggo, KPN, etc.) heb ik zojuist uitgevonden. Heeft idd met content protectie te maken. Je mag wel op een phone of tablet kijken, maar niet op een TV. Volkomen belachelijk in mijn ogen….

Update: De Apple TV app van CanalDigitaal werkt wel omdat die niet gekoppeld is aan een internet provider zoals Ziggo, KPN en T-Mobile.