Beantwoord

TV Anywhere casten werkt maar op één van de drie telefoons

  • 14 October 2022
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Normaal gebruiken met zijn drieen de TV Anywhere app op onze OnePlus telefoons om televisie te streamen. Sinds kort geeft de app op twee van de telefoons “Geen content” als we dit proberen. Streamen vanuit de app met de derde telefoon werkt zonder problemen. Netflix streamen werkt op alledrie de telefoons zonder problemen.

 

Hoe krijgen we dit gefixt? Het herinstalleren van de app, clearen van de cache en de TV en Chromecast helemaal uitzetten en opnieuw starten, heeft allemaal niet geholpen.

 

Met vriendelijke groeten,  Ronald van Gogh

icon

Beste antwoord door Lisa 27 October 2022, 10:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @rogonl, heel goed dat je deze vraag via deze weg hebt gesteld! Excuses voor de late reactie, ik zie dat dit topic tussen wal en schip is beland. Ik ben heel blij om te melden dat dit issue onlangs is opgelost. Kun je aangeven of je inderdaad weer zonder problemen TV Anywhere kunt casten op deze toestellen? 💪

Het probleem lijkt voor nu inderdaad weer opgelost, maar mag ik vragen wat dit dan veroorzaakt heeft? Is dit iets aan onze kant of aan jullie kant? Als dit in de toekomst weer optreedt, wat is dan de beste manier om dit te escaleren? 

 

Met vriendelijke groeten,  Ronald

Reputatie 7

Hi @rogonl, super fijn om te lezen dat het ook bij jou weer is opgelost! 😊 Terechte vragen van je. Mocht je weer eens problemen ervaren, dan mag je weer net zoals dat je deze keer deed via deze weg aan de bel trekken. Dan zorgen wij ervoor dat er een onderzoek wordt gedaan naar de problemen die je ervaart. De reden van het probleem lag bij de server dat met Google connect met de Chromecast. Mocht je nog andere vragen hebben, stel die dan gerust. Voor nu alvast een heel fijn weekend!

Reageer