Beantwoord

tv anywhere fout 314022

  • 16 May 2022
  • 8 reacties
  • 158 Bekeken

Reputatie 1

Hallo, ik krijg bij tv anywhere de foutmelding 314022. Zowel op WiFi als op 4g. Ik heb de app al verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft niet geholpen. 

icon

Beste antwoord door Lisa 17 May 2022, 09:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7

Hi @Passie42, merci dat je dit gelijk aan ons laat weten! Kan je aangeven of jij TV Anywhere op een Apple of Android toestel bekijkt? Ook hoor ik graag van je welke Android of iOS versie jouw apparaat heeft. Als je hierop terug kan komen, dan ga ik zo snel mogelijk op zoek naar een passende oplossing! 💪

Reputatie 1

Hoi, ik werk met iOS op een iPhone 12 Pro MAX met de laatste 15.4.1 versie. Op mijn 2021 iPad Pro 12.9 werkt het overigens wel goed.

 

gr. Pascal

Reputatie 7

Kijk, dit is nog eens een vliegensvlugge reactie @Passie42! Ik heb dan ook meteen een verzoek ingediend bij onze technische dienst om dit issue aan te pakken. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het onderzoek succesvol is afgerond. Ik ga dit in ieder geval de komende dagen goed in de gaten houden, zodat ik alle updates hierover met je kan delen! 😁

Reputatie 1

Super! Dankjewel alvast. 

Reputatie 7

Hi @Passie42, ik wil je graag laten weten dat dit issue momenteel is doorgezet naar onze IT-afdeling voor verder onderzoek! Ik blijf dagelijks checken of ik hier updates van terugzie. Hopelijk kan ik je snel verblijden met de oplossing! 

Reputatie 1

Ok, dat is prima! 👍🏼

Reputatie 1

Nou, vandaag weer even geprobeerd en tv anywhere werkt weer! Niks verandert aan iOS ofzo maar het werkt dus gewoon weer.

Ps. Nadat ik een programma ging kijken gemerkt dat de stream om de paar seconden gaat bufferen. Het terug kijken van een programma is dus niet te doen. Het ligt niet aan het internet want dat werkt gewoon goed. 

Reputatie 7

Ik word helemaal blij van deze update @Passie42! Super dat je dit hier deelt. Dankjewel voor het aangeven en top dat je weer van TV Anywhere kunt genieten. Veel kijk-plezier en een heel mooi weekend! 🎈