TV Anywhere. geen ondertiteling op NP0 1,2,3.

  • 13 July 2021
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 23 reacties

Tv anywhere,

geen ondertiteling op npo 1,2,3.

Dit kan niet komen doordat die niet meegegeven wordt in de “aangeboden” stream. Stream MET ondertiteling komt wel mee met tm thuis. Dus worden de tv anywhere streams (onterecht) goedkoper ingekocht. Antwoord vn tm graag?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

@rahrah Hoewel dit weinig met dit topic te maken heeft en ik niet van T-Mobile ben, ga ik je proberen op weg te helpen. Op welk apparaat gebruik je TV Anywhere? Op je telefoon kun je, als je hem horizontaal houdt, tijdens het kijken op het tandwieltje drukken en dan op Dovenondertiteling klikken.

Reputatie 7

Hi @rahrah, heel fijn dat jij gelijk aan de bel trekt! Ik heb jouw topic hierheen verplaatst, zodat we alle informatie overzichtelijk houden en iedereen eenvoudig kan vinden wat hij of zij zoekt. Tof om te zien hoe @TMTV jou al verder op weg probeert te helpen, merci daarvoor. Ik heb ook deze reactie hierheen verplaatst. 

Ik zie dat jij al een tijdje actief bent op de Community, wat tof! We hebben natuurlijk het één en ander vernieuwd. Lees hier nog eens rustig na hoe de Community nu precies werkt: 

Weet dat de hele Community jou helpt om een antwoord op je vragen te geven, want de Community helpt graag mee. Heb jij nog specifiek vragen over hoe de Community precies werkt, stel ze dan vooral aan mij! 🎈

Reageer