Beantwoord

TV Anywhere met slotjes

  • 30 November 2021
  • 10 reacties
  • 2278 Bekeken

Reputatie 1

Sinds recente update kan ik bij TV Anywhere niet meer alles zien, want er staat een slotje bij het programma. Dit was eerder niet.

nu bijvoorbeeld bij npo1 en npo2 ook, bijvoorbeeld in de armen van Morpeus vanavond op npo 2. Het gekke is dat ik het wel kan opnemen!

eergisteren wilde ik op NPO1extra kijken naar Vera, maar een slotje. Tik ik er op dan krijg ik de mededeling: Je hebt geen rechten deze zender te bekijken.

andere programma’s op NPO1Extra kan ik wèl zien, maar bij sommige programma’s staat er een slotje.

vanmiddag drie kwartier aan de telefoon met klantenservice (exclusief de wachttijd van 13 minuten) en die zou de TV box resetten. Hielp niets, sterker, nu zag ik het ook bij npo1 en npo2. Grrr.!

hoe dit op te lossen?

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 December 2021, 10:48

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @hapipiko  Hallo en welkom!
Ik denk dat dit komt door de kijkwijzer. zo wordt verkomen dat jeugdige kijkers ongeschikte inhoud bekijkt!

Zet eens in je account in de app alles op 18+ dat zou moeten helpen.
Ik hoor graag of het nu is opgelost!

Succes.

Reputatie 1

Beste Cris, bedankt voor je snelle reactie!

bij mijn account op mijn iPad bij TV Anywhere kan ik nergens iets van leeftijdgrens instellen.

ik maak een screenshot en plaats het hieronder, zo te zien staan die slotjes echt een beetje willekeurig.

maar het vervelende is dus dat ze na de laatste update zijn verschenen. En hoezo? Heb ik dan geen rechten om het programma te bekijken?

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @hapipiko klik rechtsonder op je account. Verander het niveau in 18 net als bij mij.

 

Reputatie 1

Beste Cris Tien,

Helaas kan dat niet, mijn account heeft niet die mogelijkheid en kan niet veranderen in 18. Er staat permanent AL.

wanneer ik er op tik gebeurd er niets…

 

Reputatie 7
Badge +14

@hapipiko Is dit jouw TM of van iemand anders in huis? 

Reputatie 1

Aan iedereen:

met TV Anywhere loopt het wel vreemd: nu moest ik bij starten van de app ineens een profiel kiezen en  inloggen met een code.

bij controle van de opnames in mijn account zag ik nu  ‘in de armen van Morpheus’ erbij staan, die had gisteren een slotje, maar kon wel worden opgenomen. Toen ik er op klikte kreeg ik de melding dat het programma vergrendeld was en dat ik de TV pincode moest invoeren. Dat heb ik gedaan en kan het programma bekijken…

ik weet niet wat er nu allemaal speelt bij T-Mobile, maar het is wel vreemd en omslachtig zo.

heeft iemand hier ook ervaring mee?

Reputatie 1

@hapipiko Is dit jouw TM of van iemand anders in huis? 

Ja, dat is de mijne 😉

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @hapipiko, je kunt de leeftijdsrestricties wijzigen in het adminprofiel: 
 

  1. Ga naar het Account-menu

    Druk op de menu-knop op je afstandsbediening om het TV-menu te openen. Ga dan naar de categorie 'Account' met de pijltjestoetsen van je afstandsbediening.

    Account-menu

    Tip: Voor ieder Kijkprofiel kun je andere instellingen kiezen voor het Kinderslot. Heb je bijvoorbeeld meerdere kinderen van verschillende leeftijden? Maak voor ieder kind een Kijkprofiel aan en pas de leeftijdsrestrictie aan per profiel.

  2. Kies 'Mijn zenders'

    Ga naar 'Mijn zenders' met de pijltjestoetsen op je afstandsbediening.

    Mijn zenders

    Druk op 'OK'.

  3. Selecteer de zender

    Kies de zender die je wilt vergrendelen of ontgrendelen met het Kinderslot.

  4. Druk op 'OK'

    Het is gelukt! De gekozen zender is nu vergrendeld of ontgrendeld. In de TV-gids en Mini-gids zie je een icoon van een slot lock-solid.jpg achter het logo van de zender en de programmanaam.

    Wanneer je een zender wilt ontgrendelen, moet je dit bevestigen met je TV-pincode. Ben je je TV-pincode vergeten? Je TV-inloggegevens vind je in: My T-Mobile Thuis.

Als je er toch niet helemaal uitkomt, check dan de uitgebreide uitleg op de volgende pagina: Kinderslot T-Mobile TV.

Houd ons alsjeblieft op de hoogte! 😊

Reputatie 1

@Jason,

bedankt voor de tip: ik moest de leeftijdsgrens dus instellen in het menu op de TV.

dat heb ik nu gedaan (stond op Al en nu op 18).

terug naar mijn iPad > TV Anywhere...moest nu opnieuw inloggen, terwijl dat eigenlijk nooit moest.

bij mijn account staat nu bij leeftijd 18 jaar 😊

als ik nu bij Op TV in de gids kijk zijn alle slotjes verdwenen!

bedankt voor deze tip , Jason!

wel jammer dat ik hier drie dagen mee bezig ben geweest, via Twitter, de Chatrobot, de telefoon (0800 0092) die allemaal niets opleverden maar wel heel veel tijd hebben gekost...en dat allemaal na de laatste update...misschien een verbeterpunt voor T-Mobile dat mensen die via Twitter en telefoon klantenservice verlenen ook  e n i g e  kennis hebben van TV Anywhere.

gelukkig is het nu opgelost. Nogmaals dank!

Reputatie 7
Badge +16

@hapipiko Kijk, dat is nog eens fijn om te zien! Super dat je het zo hebt kunnen instellen en geen enkele dank, hartstikke graag gedaan! 😄 

Veel plezier met TV Anywhere en jouw abonnement. Als je ooit nog vragen hebt, stel ze alsjeblieft aan de Community.