TV Anywhere nu ook op Apple TV!



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

59 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @tonvanloon, dat is een hele goede vraag! Ik meen te herinneren dat dit één van de zaken was die aangekaart werden om te verbeteren bij de herziene versie. Graag doe ik navraag bij een specialist/developer, ik kom hier spoedig op terug! 😎👍

Hoi @tonvanloon, dat is een hele goede vraag! Ik meen te herinneren dat dit één van de zaken was die aangekaart werden om te verbeteren bij de herziene versie. Graag doe ik navraag bij een specialist/developer, ik kom hier spoedig op terug! 😎👍

Kun je ook meenemen wanneer de nieuwe versie verwacht wordt?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @tonvanloon, een exacte datum kunnen we niet communiceren maar ik verwacht dat het er snel aan komt. :slight_smile:

Hoi @tonvanloon, dat is een hele goede vraag! Ik meen te herinneren dat dit één van de zaken was die aangekaart werden om te verbeteren bij de herziene versie. Graag doe ik navraag bij een specialist/developer, ik kom hier spoedig op terug! 😎👍

 

Ha @Jason , Ik heb de nieuwste versie -die onlangs (04-09-2020) gereleased- is geïnstalleerd en het is nog niet mogelijk om het geluid van de nieuwe TV app naar een airplay speaker te streamen. Waar kan ik deze - uiteraard in mijn ogen:wink: - onmisbare feature als request indienen?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @tonvanloon,

 

Ik denk/kijk graag even mee. Je hebt de app dus op je iPhone geïnstalleerd en wilt deze via Airplay streamen naar een speaker. Je ziet de speaker wel als optie bij andere apps? Heb je wel de optie voor airplay vanuit onze Anywhere app? Kun je bijvoorbeeld wel streamen naar een Apple TV? 

 

Vragen:

-Welk device gebruik je voor de app?

-Welke software versie?

-Welke speaker gebruik je?

-Krijg je een foutmelding? Of is de speaker helemaal niet zichtbaar?

 

Ik hoor graag van je!

 

Hi @tonvanloon,

 

Ik denk/kijk graag even mee. Je hebt de app dus op je iPhone geïnstalleerd en wilt deze via Airplay streamen naar een speaker. Je ziet de speaker wel als optie bij andere apps? Heb je wel de optie voor airplay vanuit onze Anywhere app? Kun je bijvoorbeeld wel streamen naar een Apple TV? 

 

Vragen:

-Welk device gebruik je voor de app?

-Welke software versie?

-Welke speaker gebruik je?

-Krijg je een foutmelding? Of is de speaker helemaal niet zichtbaar?

 

Ik hoor graag van je!

 

Hi @Sander ,

Nee, het gaat niet om de T-Mobile TV-app op de iPhone, maar om de app voor de Apple-TV HD (v4).

Aan de Apple-TV heb ik een monitor/beeldscherm zonder speakers. Voor het weergeven van het geluid van de Apple-TV maak ik gebruik van een Ikea Symfonisk Airplay speaker (=SONOS in Ikea-jasje).  Op de Apple-TV kan ik kiezen op welk geluidsapparaat ik het geluid wil afspelen. Dus kies ik daar voor de Ikea Symfonisk. Voorts kun je in de meeste apps zelfs nog opnieuw specifiek aangeven welk geluidsapparaat je wilt gebruiken (bijv als je diverse geluidsapparaten hebt)  

Dit gaat bij alle Apple-TV apps goed (Netflix, NPOplus etc), maar niet bij de oude TV-Anywhere app en ook nog steeds niet bij de nieuwste T-Mobile TV app: geen mogelijkheid om een Airplay speaker als afspeel apparaat te kiezen, en ook de standaard instelling uit de Apple-TV configuratie wordt niet gekozen door de T-Mobile TV app.

Device: Apple-TV HD model A1625 32GB,   tvOS 13.4.8 (17M61)
Software versie: T-Mobile TV app versie 1.2.2
Speaker: Ikea Symfonisk / SONOS Symfonisk model S21
Foutmelding:geen, je kunt in de T-Mobile app gewoon nergens je eigen speaker selecteren als apparaat, terwijl dit in andere Apple-TV apps wel mogelijk is. Ook neemt de T-MobileTV app niet de standaard audio-instelling uit tvOS over als je een Airplay-speaker als geluidsafspeler hebt ingesteld. Het is m.i. dus een functionele tekortkoming van de T-MobileTV app voor Apple-TV.

Ik hoor graag van je!

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @tonvanloon,

 

Bedankt voor de heldere uitleg! De opstelling is mij nu helemaal helder. We zijn erg trots op de nieuwe app en in de integratie met Apple TV, dus dit willen we ook graag tot in de puntjes regelen. Ik heb het aangemeld bij de developers. De tijdslijnen hiervoor zijn niet altijd beschikbaar, maar zodra ik iets meer weet, laat ik het weten! 

Hi @tonvanloon,

Bedankt voor de heldere uitleg! De opstelling is mij nu helemaal helder. We zijn erg trots op de nieuwe app en in de integratie met Apple TV, dus dit willen we ook graag tot in de puntjes regelen. Ik heb het aangemeld bij de developers. De tijdslijnen hiervoor zijn niet altijd beschikbaar, maar zodra ik iets meer weet, laat ik het weten! 

Ha @Sander , heb je al iets gehoord van de developers:
-  of ze dit issue gaan oppakken?;
-  wanneer ze ongeveer verwachten dat het opgelost zou kunnen zijn?

Met vriendelijke groet,

Ton van Loon

Reputatie 7
Badge +8

Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Om het overzicht te kunnen bewaren heb ik dit topic gesloten. Je vindt het nieuwe topic hier.