Beantwoord

TV-app melding Netflix

  • 11 January 2022
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Hallo, 

Regelmatig krijg ik deze melding als ik bijvoorbeeld Netflix heb gekeken.  Nadat ik dan de app. heb herstart laad hij de tv gids / menu niet meer. Na 24 of 48 uur is het soms opgelost. Vaak moet ik de app. verwijderen en dan opnieuw installeren. 

 

Wie heeft hier ook last van en weet eventueel een oplossing.

icon

Beste antwoord door Jason 11 January 2022, 10:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Opa hansje, we pakken het verder op in je andere topic. Probeer het een volgende keer bij maximaal één topic te houden wanneer het over hetzelfde onderwerp gaat, alsjeblieft. Zo behouden we het overzicht en kunnen we je nog sneller helpen! 😁 Check voor de zekerheid eventjes onze Huisregels, zo weet je precies wat wel en niet toegestaan is:

Zoals @Waqqas aangeeft, nemen we het op in je andere topic! 

Dit topic gaat nu op slot.

Reputatie 7
Badge +20

Dubbel