Beantwoord

TV bevroren beeld met TV-box

  • 16 October 2022
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Sinds 13-10-2022 T-mobile thuis met een LG tv, helaas zat de tv-box niet bij de bestelling, LG app is nog niet gereed, de eerste tegenvaller dus. TV box besteld en geïnstalleerd en toch wel veel te vaak een bevroren beeld, erg, erg frustrerend. 
Alle oplossing uit het forum als powerflip van tv-box en router al uitgevoerd maar het lost niks op. Kabels vervangen, modem poort 3 en 4 geprobeerd, etc., etc.

Netflix doet het uitstekend dus verwacht geen problemen met het internet.

Hoe dit op te lossen?

Jan

 

icon

Beste antwoord door Boris 18 October 2022, 10:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Er staan langzamerhand zoveel van dit soort berichten op dit forum, en dit speelt echt al jaren. T-Mobile is blijkbaar niet in staat dit op te lossen. Internet is op zich prima, maar tvbox daar kunnen ze beter mee stoppen, Ik vraag me af of het niet beter is de firmware van de box voor iedereen terug te zetten naar een vorige versie.

Reputatie 2

Overigens lijkt mij dat T-Mobile niet kan voldoen aan artikel 8 van de Algemene Voorwaarden van 10 februari 2022, waarin wordt gesteld : Op grond van de wet heeft de abonnee recht op een deugdelijk product.  T-Mobile kan nu toch echt niet langer volhouden dat hier nog sprake van is. Dus lijkt me dat het abonnement hierdoor ontbonden kan worden. Natuurlijk moet aan T-Mobile de gelegenheid worden gegeven het probleem op te lossen, maar om hiervoor een onredelijk lange termijn te vorderen.

Reputatie 7

Hi @JanGroot, dank voor je reactie. Momenteel zien we het probleem met de TV Box bij enkele klanten voorkomen. We hebben hierop een algemeen onderzoek ingericht om het probleem op te lossen. We hopen daarvoor zo snel mogelijk een oplossing te hebben. Mijn excuses.

Ik zie daarbij wel je ervoor hebt gekozen om je abonnement ergens anders onder te brengen. Ik had graag gehoopt dat we daarvoor het probleem hadden opgelost. Weet dat onze deur altijd voor je openstaat. 

Reageer