Beantwoord

tv box hangt op update

  • 20 March 2021
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Beste tmobile,

Sinds 48 uur ben ik klant en heb cloud opnemen toegevoegd.

Na een dag werkte het niet en zocht hulp, de handige bot hielp mij en bij de laatste optie : factory reset was het over en uit met het kasje.

Wilt het kasje een update downloaden maar komt niet verder dan 37% en krijg daarna een fout melding, dus maar even bellen…

Die meneer deed zijn best maar kreeg het ook niet voor elkaar.

Eindstand : melding doorgezet naar de technische dienst maar die werken sweekends niet en het kan minimaal 5 dagen duren voor ze contact opnemen.

 

Ik heb dus langer geen tv dan wel.

 

Ik vraag me af of tmobile ook de 14 dagen bedenktijd hanteerd want ik ga niet zo lang wachten ik ben amper 48 uur klant en direct al problemen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 22 March 2021, 15:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Michaelhuls, welkom op de Community!

Sorry dat de start nog niet vlekkeloos verlopen is, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga dit graag zo snel mogelijk rechtzetten voor je, maar heb daar wel jouw toestemming voor nodig. Je krijgt van mij een werkende TV Box, die er aan de buitenkant exact hetzelfde uitziet, maar automatisch voorzien is van de nieuwste update zodra je deze aansluit op het modem. Dit betekent echter wel dat wij de huidige box graag terug hebben zodat we die kunnen refurbishen (opnieuw van binnen kunnen bekleden). Ik stuur de vervangende box naar je toe, die ontvang je dan binnen vier tot maximaal zeven dagen. Zodra die box bezorgd is, mag je de huidige box in dezelfde doos terugsturen - hier krijg je nog een e-mail over met uitleg.

Ga je hiermee akkoord?

Dat is prima ik heb weinig keuze denk ik, vind het alleen een beetje jammer dat ik 1 dag tv heb kunnen kijken en daarvoor "een berg" aansluitkosten heb moeten betalen.

Als deze er af zouden kunnen + een nieuw kasje dan is het wat mij betreft prima en anders maak ik toch echt gebruik van de 14 dagen bedenktijd.

Ik ben tevreden met tmobile kwa internet etc maar ik ben net klant het is net geinstalleerd en werkt vrijwel direct niet maar mijn rekening gaat wel per de 19e in.

 

In afwachting van uw reactie,

Michael

Iemand daar?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Michaelhuls, excuses: wij werken met een gemiddelde reactietijd van 24 tot maximaal 48 uur. Ook al proberen we elke reactie binnen één dag te beantwoorden, soms schiet dit er door drukte bij in.

Ik ga de aansluitkosten à € 30,00 voor je vergoeden, alsmede de vervangende box opsturen. De vergoeding zal je op een volgende rekening verrekend zien worden met het maanbedrag - dit zal april of mei worden.

Voor alle info en uitleg omtrent het terugsturen van de huidige box, kun je alvast een kijkje nemen in dit speciale topic: 

UPDATE: de aansluitkosten zijn al vergoed, ik denk dat je doelt op de installatiekosten, maar daar hebben we ook al de helft (€ 37,50) van vergoed.

Reageer