Beantwoord

tv kanalen 809 en 821 werken niet

  • 28 November 2021
  • 7 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 2

Zowel LOVE Tv kanaal 809 alsook kanaal 821 RTV purmerend werken niet meer op interactieve tv? Mijn ouders hebben sinds woensdag deze kanalen niet meer werkend? Is er qua zenders wat veranderd die uit het pakket zijn gehaald of is er een storing?

icon

Beste antwoord door Lisa 1 December 2021, 10:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7

Hi @Astuiver, super dat je dit via deze weg laat weten en wat lief dat jij dit checkt voor jouw ouders! Ik heb gelijk een check gedaan en ik zie alleen zender 809 terug op ons zenderoverzicht. Op onze website kun jij altijd eenvoudig checken welke zenders in ons pakket zitten: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=interactieve-tv. Hebben je ouders zender 821 altijd al kunnen kijken? Ik help je heel graag weer mee om kanaal 809 terug te krijgen:

Zou jij of één van je ouders eens op 'Menu' of 'Gids' willen drukken. Worden deze zichtbaar? Zo niet, dan mag je langs de ingangskanalen van de tv wisselen met de afstandsbediening. Als dit al goed staat, dan wil ik checken of de favorieten wellicht aan staan. Dit kan je als volgt checken:

  1. Menu-knop
  2. Ga naar Instellingen > Favorieten 

Als je de knop Activeer alle zenders ziet staan, dan staat de favorieten functie aan. Je kunt deze hier meteen uitschakelen zodat jouw ouders weer alle zenders hebben. Was dit eventueel de boosdoener? Ik hoor het graag van je, want ik wil ook graag checken waarom zender 821 niet in ons zenderoverzicht staat als je ouders dit voorheen wel altijd hebben kunnen bekijken. Ik help jullie met liefde! 💪

Reputatie 2

Bij beide kanalen geeft hij de fout aan; er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen. Daarna blijft het beeld op zwart. Ik heb alle handelingen zoals je beschreven hebt gedaan. Ook bij mij thuis. Het kanaal RTV Purmerend staat niet meer in de zenderlijst(kanaal 821) kan dit kloppen?

Reputatie 7

Hi @Astuiver, super dat je meteen deze handelingen hebt verricht! Ik heb aangegeven bij mijn collega's dat zender 821 niet op onze zenderlijst staat, maar tot voor kort wel te bekijken was. Als het goed is komt er binnenkort een nieuw zenderoverzicht aan, dus ik wil even afwachten of de zender daar weer op te vinden is. Zo weten we zeker of deze het hoort te doen. Wat balen dat de tips niet hebben gewerkt. Zou je de onderstaande handeling willen uitvoeren? 

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!

Mocht dit niet baten, dan schakel ik graag de hulpdiensten voor je in! Laat je dit weer aan mij weten? 😊

Reputatie 2

Hi @Astuiver, super dat je meteen deze handelingen hebt verricht! Ik heb aangegeven bij mijn collega's dat zender 821 niet op onze zenderlijst staat, maar tot voor kort wel te bekijken was. Als het goed is komt er binnenkort een nieuw zenderoverzicht aan, dus ik wil even afwachten of de zender daar weer op te vinden is. Zo weten we zeker of deze het hoort te doen. Wat balen dat de tips niet hebben gewerkt. Zou je de onderstaande handeling willen uitvoeren? 

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen!

Mocht dit niet baten, dan schakel ik graag de hulpdiensten voor je in! Laat je dit weer aan mij weten? 😊

Geen resultaat 😊, ik heb het zelf ook geprobeerd 

Reputatie 7

Hi @Astuiver, ik hoop dat ik je kan verblijden met het volgende! Er zijn vannacht wijzigingen uitgevoerd die ervoor gezorgd zouden hebben dat deze zenders het weer doen. Kan jij aangeven of jij en je ouders deze zenders vanochtend weer hebben kunnen bekijken? Wellicht is het nodig om eerst weer even een zogenoemde powerflip uit te voeren, die ik gisteren ook aan je doorgaf:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Kan je laten weten of jij weer van de zenders kunt genieten? Ik hoor het heel graag! ✨

Reputatie 2

Bij deze de bevestiging dat alles weer in orde werkt. Bedankt voor je support en complimenten voor de afhandeling van mijn vraag.

Reputatie 7

Wat ontzettend fijn om te lezen @Astuiver! Heel graag gedaan en dankjewel voor het mooie compliment. Mocht jij nog ergens hulp bij nodig hebben, weet dan dat ik hier voor je klaarsta! 😁