Beantwoord

tv valt stil

  • 21 May 2021
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

TV valt een paar keer uit

icon

Beste antwoord door Lisa 25 May 2021, 12:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Geops62 Kan je iets meer vertellen?

Gaat het modem uit! Valt de stroom uit, gaat de TV vanzelf weer aan? Is dit nieuw of heb je er vaker last van? Kortom kan het het probleem iets uitgebreider omschrijven zodat er misschien iemand is die je tips kan geven!

Tijdens TV kijken valt zender spontaan stil beeldspraak zwart. Alles staat aan.

Reputatie 7

Hi @Geops62, super dat jij hiervoor aanklopt op de Community! Fijn dat jij iets meer context hebt gegeven. Ik wil jou hier graag bij helpen, want TV kijken met een zwart beeld dat is uiteraard niet de bedoeling. Heb jij dit probleem met één bepaalde zender of speelt dit zich af op meerdere zenders? Wil jij het volgende doen? Druk op 'Menu’ of 'Gids’. Wanneer deze zichtbaar worden dan staat alles al goed en mag jij verder gaan met de onderstaande stappen. Zie jij geen 'Menu’ of ‘Gids’ in beeld, dan wil ik jou vragen om de ingangskanalen van de TV te wisselen met de afstandsbediening. 

Mocht het bovenstaande niet het probleem oplossen, dan hoop ik dat de volgende stappen het zwarte beeld verhelpen. Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk is het zwarte beeld nu als sneeuw voor de zon verdwenen.

Ik hoor heel graag of dit heeft geholpen. Zo niet, dan ga ik verder voor jou aan de slag! 💪

Reageer