Beantwoord

update als er geen updates zijn

  • 6 September 2021
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Mijn tv kastje (ENTONE) wil ca 3x in de week een update installeren. dus ook als we geen update aangekondigd is  Dit gebeurt tussen 1 uur en 2uur, dus snachts. Hoewel er een tab is in het scherm om de update uit te stellen, werkt dit niet.  Dit is erg vervelend. Omdat dit zo vaak gebeurd nemen het programma op , op het 2e tv kastje met harddisk recorder. Dit werkt wel, Maar je kan dan het programma dan de  volgende dag kijken. Waarom wil dit tv kastje zovaak updaten. 

icon

Beste antwoord door Boris 5 November 2021, 10:47

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hi @100hans ,

Dat is zeker niet de bedoeling en lijkt me een beetje teveel van het goede. Ik denk dat een fabrieksreset te boel kan rechttrekken. De tv box wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen, wat ervoor moet zorgen dat de update niet meer wordt gevraagd. Let er wel op, dat eventuele opnames op de Entone Amulet dan wél worden verwijderd. Nu kan je voor de Kamai (de tv box zonder harddiskrecorder) zelf de fabrieksreset uitvoeren, door de stappen uit het volgende topic te volgen: 

 

Voor de Amulet kan ik je op een afstandje helpen. Ik hoor dan ook graag of ik de fabrieksreset voor je kan uitvoeren. Let me know! 

Hallo,

Heb de fabrieks reset gedaan. Helaas heeft het niet geholpen. Maandag 1november  om 1:20 (nachts) stond er weer een update op de tv. Wat nu?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @100hans

Als je zelfs na het terugzetten van de default settings nog steeds meldingen krijgt dat er updates klaarstaan, dan vrees ik dat er iets niet helemaal goed gaat met je TV Box.
Hopelijk kan @Boris je snel verder helpen. 

Reputatie 7

Hi @100hans ,

Thanks voor je antwoord! Ik denk dat het belangrijk is om te kijken naar een eventuele ruil van de TV Boxen, in ieder geval van degene die jou problemen opgeeft. Wil je mij een privébericht sturen met de MAC gegevens? Deze vind je terug op de achterkant van de TV Box. Weet wel, dat we de TV Box omruilen naar een nieuwe versie en één zonder harde schijf. Opnemen gaat dan alleen nog maar via Cloud Opnemen: 

Ik hoor het graag of ik deze ruil voor je in orde kan maken, zodat jij weer zonder zorgen van het tv abonnement kan genieten. Ik hoor het graag van je!

Hi Boris,

Ik wil graag een omruil van de tvbox. Ik denk dat dan de problemen opgelost zijn. De box is een "entone" dus zonder harde schijf. Dus dat is ook geen probleem.  Het Mac adres is als volgt:

Moderator edit: MAC adres verwijderd

 

Als je de omruil kan regelen, graag

 

 

 

 

Reputatie 6

Hoi @100hans, ik heb de box direct voor jou omgeruild. In je mailbox vind je meer informatie over het retourneren van de huidige box. Laat het gerust weten als je hier nog vragen over hebt!

Reageer