Beantwoord

vastlopen tv ontvanger rond 06:00

• 1 September 2022
  • 29 reacties
  • 293 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Sinds kort loopt elke ochtend rond 06:00 mijn ontvanger vast. Na een herstart de hele dag geen last, tot de volgende ochtend. Heb de ontvanger omgeruild met die van boven, maar gebeurt precies hetzelfde. Graag oplossing hiervoor.

groet, Richard

icon

Beste antwoord door Jason 1 September 2022, 08:56

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @TripleRichard, ik wil je graag laten weten dat vannacht bij alle Amino Aria 7x TV Boxen de software versie is teruggezet om dit issue aan te pakken. Ik wil checken of je wellicht nog de oude software versie op jouw TV Boxen hebt staan. Wil je hier aangeven welke software versie je hebt? Dit kun je opzoeken in het TV-menu. Ga naar ‘Account’, ‘Instellingen’, ‘Versienummer’. De nieuwste software versie is dan ‘7661’. Mocht je dit getal zien staan, wil je de TV Boxen dan even van de stroom halen? Stop vervolgens na 20 seconden de stekker weer in het stopcontact. Is het hierna verholpen? 

Mocht je de oude software versie hebben, dan ga ik dit doorgeven aan mijn collega's van de technische dienst. Dan is er namelijk sprake van een ander probleem. Ik hoor het graag voor je en duim dat je na een reboot probleemloos bent! 😊

Reputatie 1

Helaas vanmorgen weer vastgelopen om 06:01 op kanaal 12. Zit met de vastloper op software versie 7614. Wat me vanmorgen wel opgevallen is, dat het geluid niet synchroon liep met het beeld. Ik kijk met de geluidsinstellingen op ac3. Zal straks het geluid eens omzetten en morgen kijken of dit helpt. Als jullie nog ideeën hebben wat ik zou kunnen proberen, hoor ik dit graag.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @TripleRichard, ik had heel erg gehoopt dat de oudere software het probleem bij jou zou verhelpen! Ik heb dit dan ook doorgegeven aan de technische dienst en voor jou gaan we op zoek naar een andere oplossing. Als je inderdaad nog zou kunnen terugkoppelen of het omzetten van het geluid nog heeft geholpen, dan zou dat heel fijn zijn. Ik laat het meteen aan je weten zodra ik een terugkoppeling heb gekregen.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @TripleRichard, ik wil je heel graag laten weten dat ik deze ochtend het goede nieuws heb gekregen dat de problemen die je ervaarde bij jou zijn verdwenen! Kun je aangeven of je inderdaad geen vastlopers hebt gehad deze ochtend? Ik wacht in spanning jouw reactie af en hoop het enorm. 

Reageer