Beantwoord

Viaplay via kanaal 140


Reputatie 1

Wij hebben viaplay toegevoegd aan ons abonnement en willen nu de kwalificatie kijken maar kanaal 140 bestaat niet. 

icon

Beste antwoord door eric 23 July 2022, 18:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ann1980 

Kun je de mediaconverter en/of modem eens even van het stroom halen en is het pakket ook actief volgens je T-Mobile thuis account?

Reputatie 7
Badge +14

Je hebt het Viaplay abonnement dus via t-mobile besteld? Dan zou het met de aanwijzingen van @Waqqas goed moeten komen. Als je een abonnement direct bij Viaplay hebt besteld kun je alleen hun eigen apps gebruiken.

Reputatie 1

Helaas werkt dit niet. We hebben het via tmobile zelf besteld en staat ook bij het abonnement.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Ann1980, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Is het inmiddels gelukt om kanaal 140 zichtbaar te krijgen? Het kan soms eventjes duren na de bestelling voordat het kanaal daadwerkelijk toegevoegd wordt aan je abonnement. Zou je de tip van Waqqas willen uitvoeren? Ik zie namelijk dat het modem al 36 dagen aanstaat en nog niet van een herstart voorzien is. Probeer tegelijkertijd eens de TV Box te herstarten - houd beiden 20 seconden stroomloos. Hierna zou het kanaal sowieso zichtbaar moeten zijn.

Bij mij werkt het ook niet.dus verklaar jullie nader. Ik wil namelijk via jullie kijken op een tv met alleen een tv box en dit is geen smart tv.

Reputatie 7

Hi @Wim Visser, ik ben gelijk met je mee gaan kijken! Heb je Viaplay wel aangevraagd? Als ik in jouw abnonement kijk, dan zie ik dat je dit nog dient toe te voegen. Dit zou verklaren waarom het (nog) niet bij jou werkt. Ik hoor het graag van je. 

Hie kan ik dit toevoegen want ik ben via jullie klant geworden bij viaplay 

Reputatie 7

Hi @Wim Visser, dankjewel voor deze snelle aanvulling! Als je dit al hebt aangevraagd, dan dien je dit nog te activeren via de stappen in de e-mail die je hierover hebt ontvangen! Kun je deze e-mail terugvinden in jouw inbox? 

Als ik dit doe krijg ik dan geen dubbele kosten?  Want ikheb al viaplay sinds het begin en betaal ju rechtstreeks aan hen maar heb het via jullie aangevraagd

Reputatie 7

Hi @Wim Visser, kun je aangeven wanneer je Viaplay hebt aangevraagd? Ook hoor ik graag of je wel hebt betaald voor Viaplay in deze periode, maar het nooit hebt kunnen bekijken? Ik vermoed dat het niet eerder is gelukt met activeren. Nu zie ik Viaplay wel terug in jouw abonnement, dus dat is top. Lukt het nu ook om Viaplay te bekijken?