Beantwoord

Viaplay Xtra


Ik heb viaplay nu al een tijdje via T-mobile Thuis, alleen kan ik nog steeds geen viaplay extra kijken. Volgens mij is het kanaal 140 en die kan ik niet vinden. Ook niet na de tv-box opnieuw te hebben opgestart.

icon

Beste antwoord door rvanbelzen 10 March 2023, 13:27

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rvanbelzen, welkom op onze Community! Viaplay Xtra is specifiek, alleen, bedoelt voor de F1. Morgen om 16:00 kun je naar kanaal 140 gaan en toekijken hoe Max Verstappen in Bahrain gaat domineren!🚀 De rest is te bekijken op de Viaplay App.

Dus de kwalificatie kan je dan niet via viaplay Xtra kijken? Morgen om 16:00 komt hij dan wel in mijn zenderoverzicht te staan?

Reputatie 7
Badge +9

@rvanbelzen de kwalificatie is ook zichtbaar op Viaplay Xtra, de trainingen op vrijdag zijn alleen via de app te bekijken. Ik zie dat je nog niet overgezet bent naar ons nieuwe TV Platform. Dit is de reden dat je Viaplay Xtra nog niet kan bekijken. Je hebt ook nog onze oude TV Boxen, deze kan ik uiteraard meteen voor je omwisselen. Er zijn wel een aantal veranderingen die plaats gaan vinden. Hier lees je alles over in dit topic: 

 

 

Lees dit even door, als je dan wilt dat ik de omwisseling in gang zet, hoor ik het graag!

Vandaar dat deze ook niet bij het oude zenderoverzicht stond, graag willen we wel dat je dit voor ons de tv-boxen (2 stuks) omwisseld. 

Reputatie 7
Badge +9

@rvanbelzen ik heb dit meteen voor je in orde gemaakt. De nieuwe TV Boxen komen jouw kant op. Zodra te TV Boxen zijn aangesloten, moet ik je nog wel overzetten naar het nieuwe platform, dit duurt daarna ongeveer twee weken voordat het is overgezet. Laat je mij weten wanneer dit is? Dan zorg ik ervoor dat je wordt overgezet. Heel veel kijkplezier alvast! 

Hoi Tommie,

 

Ik heb nu 1 van de 2 boxen ontvangen en morgen ontvang ik de andere.

 

Kun je ons dan alvast overzetten en klopt het dat ik nu dan alleen NL 1 2 en 3 heb.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @rvanbelzen, ik heb meteen de aanvraag voor je ingediend! Ook zie ik dat je contact hebt gehad met onze klantenservice over de TV Box. Hier is een ticket voor aangemaakt, ik wacht het antwoord hierop af, voordat ik verdere acties kan ondernemen. Ik hoop dat je lekker hebt kunnen genieten van de vlekkeloze race afgelopen zondag! 

Hi Tommie,

Gisteren zat mijn vrouw tv te kijken en in 1x ging het nieuwe kastje knipperen en doen, staat nu weer het oude platform erop. Heeft ze gebeld naar de klantenservice en die zeggen dat het komt omdat ik Viaplay heb opgezegd. Dit heb ik niet gedaan, ook geen mail gehad van jullie dat dit zo is. Ik heb alleen mijn eigen viaplay abonnement opgezegd die ik nog had lopen van vorig jaar. Deze liep blijkbaar ook nog door en betaalde ik dus 2x voor viaplay. 1x via jullie en 1x aan viaplay zelf, ik ga natuurlijk niet 2x betalen voir het zelfde. Echter hebben wij nu dus geen nieuw platform en ook nog 2 dagen geen fatsoenlijke tv gehad. Ik ben al jaren klant alles verliep prima, maar vind dit toch een beetje raar. Zonder enige informatie het oude platform weer op ons tv-kastje, wat binnen 5 minuten is geregeld, maar het nieuwe platform erop zetten duurt een hele poos. 

Ik heb expres mijn abonnement bij viaplay zelf opgezegd zodat wij lekker formule 1 o.a. op kanaal 140 willen kijken, maar zo wordt het er niet leuker op.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @rvanbelzen, ik heb het helemaal voor je uitgezocht. Viaplay is zeker nog onderdeel van je abonnement. Het TV team geeft aan dat je nooit over bent gezet op het nieuwe TV platform en je dus nog gebruik maakt van de oude. Je stond wel nog op de wachtlijst. Sorry voor deze verwarring! Ik heb het TV team gevraagd om de omzetting naar het nieuwe TV platform alsnog handmatig te doen en dit hebben ze speciaal voor jou in orde gemaakt. De TV Box zal op afstand worden gereboot, zodat je er gelijk van kunt genieten!

Hoi @rvanbelzen, ik heb het helemaal voor je uitgezocht. Viaplay is zeker nog onderdeel van je abonnement. Het TV team geeft aan dat je nooit over bent gezet op het nieuwe TV platform en je dus nog gebruik maakt van de oude. Je stond wel nog op de wachtlijst. Sorry voor deze verwarring! Ik heb het TV team gevraagd om de omzetting naar het nieuwe TV platform alsnog handmatig te doen en dit hebben ze speciaal voor jou in orde gemaakt. De TV Box zal op afstand worden gereboot, zodat je er gelijk van kunt genieten!

Hoi Cheyenne,

 

Het is geregeld helemaal top! Dankjewel!

Reageer