wederom zwaar teleur gesteld

  • 28 November 2019
  • 1 reactie
  • 205 Bekeken

Na twee weken geen tv te kunnen kijken vandaag een nieuwe tv box ontvangen ,

dus alles geïnstalleerd zoals aangegeven , en warempel we hebben tv beeld .

5 seconden  en dan 

ERROR  

Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen .

Alles van de stroom afgehaald 20 seconden gewacht en wederom 

 

Dus weer geen tv , na twee weken denk je dan eindelijk tv te kunnen kijken ja jammer dan 

ERROR  

Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen .

 

Ik ben nu zwaar teleur gesteld in deze praktijken van T Mobile 

ik ben er helemaal klaar mee .


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jurgen Cruts,

 

Het is natuurlijk niet fijn dat je al zolang hebt gewacht tot je beeld kon ontvangen, om daarna een error in het scherm te zien. Sorry voor het ongemak, gelukkig komt de monteur donderdag langs om dit op te lossen! Zodra het opgelost is, krijg je van ons een vergoeding voor de periode waarin jouw TV Box en internet geen goede verbinding tot stand brachten.

Reageer