Beantwoord

werkzaamheden of storing?

  • 1 December 2021
  • 8 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 32 reacties

Op dit ogenblik werkt t-mobile thuis tv niet in Geldrop en resetten interactieve  tv box geeft een foutmelding. 

 

Iwein

icon

Beste antwoord door Iwein 1 December 2021, 16:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 1

Update: de box met de recorder doet het wel, twee extra boxen doen het niet. Ook na resetten modem en mediabox komt er geen beeld. Boxen geven foutmelding over netwerk of gewoon zwart beeld.

 

Iwein

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Iwein 

Internet doet het wel dus het gaat alleen om IPTV?

Reputatie 1

Internet werkt, mediabox met recorder werkt overige mediaboxen niet.

 

Iwein

Reputatie 7
Badge +15

Is het toevallig zo dat de box met recorder rechtstreeks op het modem is aangesloten en de andere 2 niet?

Misschien zou je ze dan eens direct op het modem kunnen testen. Ik zie in het storingstopic geen storing iig.

Reputatie 1

Is het toevallig zo dat de box met recorder rechtstreeks op het modem is aangesloten en de andere 2 niet?

Misschien zou je ze dan eens direct op het modem kunnen testen. Ik zie in het storingstopic geen storing iig.

Zijn via het extra verdeelkastje aangesloten maar denk niet dat dat het probleem is. 

 

Kan het nu ook niet proberen. 

 

Iwein

Reputatie 7

Hi @Iwein, wat goed dat je dit laat weten! Wat balen dat twee van de TV Boxen zwart beeld aangeven. Ik wilde meteen een kijkje nemen in jouw verbining, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet bij jouw abonnement uit. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, gebooretedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan neem ik direct een kijkje om dit zo snel mogelijk voor je te fixen! 💪

Reputatie 1

Nog maar eens modem en mediaboxen opnieuw opgestart en nu doen ze het wel weer.

Lijkt me toch dat er iets fout zat bij t-mobile. Deze ochtend gaf identiek dezelfde ingreep geen oplossing. 

 

Iwein

Reputatie 7

Hi @Iwein, wat ontzettend fijn om te lezen dat alle TV Boxen het weer goed doen! Omdat het probleem nu (gelukkig) weer is opgelost, kan ik jammer genoeg niet achterhalen wat er speelde. Ik ben in ieder geval erg blij dat alles weer werkt, maar jij hoort niet op dagelijkse basis de TV Boxen te herstarten. Zodra jij dus ook maar weer een klein issue opmerkt, laat het hier dan direct weten. Dan neem ik jouw verbinding onder de loep als jij je gegevens nog verder aanvult in een privébericht.

Maak jij mogelijk gebruik van een eigen switch of adapters? Soms kan deze apparatuur voor problemen zorgen. Weet dat je altijd hier kan aankloppen! 🎈