Beantwoord

Wie bepaalt hier wat het beste antwoord op een vraag is?

  • 18 April 2022
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Begin mij sterk af te vragen wie nu eigenlijk bepaald binnen deze community wat als beste antwoord beschouwd dan wel aangemerkt kan worden.

Ik ga ervan uit dat de vraagsteller hier ook wel iets in te vertellen heeft of zie ik dit verkeerd?

Tot twee maal toe al een antwoord op een vraag wat;

1) niet acceptabel is.

2) niet eens een antwoord op een vraag is.

 

Wie heeft dezelfde ervaring binnen de community?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 April 2022, 22:14

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Herkenbaar 😥

Begin mij sterk af te vragen wie nu eigenlijk bepaald binnen deze community wat als beste antwoord beschouwd dan wel aangemerkt kan worden.

 

Moderators & Superusers kunnen een antwoord als ‘beste antwoord’ markeren als deze aansluit op de vraag.

 

Ik ga ervan uit dat de vraagsteller hier ook wel iets in te vertellen heeft of zie ik dit verkeerd?

 

Wat soms voor komt is dat iets het beste antwoord blijkt te zijn, maar de topicstarter niets meer laat horen dat het antwoord voor hem- of haar heeft geholpen. 

 

 

Tot twee maal toe al een antwoord op een vraag wat;

1) niet acceptabel is.

2) niet eens een antwoord op een vraag is.

In dat geval is het advies om ‘als’ een antwoord niet het antwoord op je vraag is, dit even kenbaar te maken zodat het ‘beste antwoord’ eventueel ongedaan gemaakt kan worden. 

Als je wat voorbeelden kunt aanhalen waar onterecht een antwoord als ‘beste antwoord’ is gemarkeerd, dan kan kunnen we het issue misschien verder oppakken.