Vandaag wederom weer contact gehad met T-Mobile. Afgelopen woensdag nieuwe devices gekregen. Nadat we onze glasvezelupgrade zouden hebben werden we eerst 's morgens er al uit gegooid, de oude verbinding was al opgeheven terwijl we 's middags een monteur op bezoek zouden krijgen. Monteur op bezoek gehad en die concludeerde dat er geen licht op de glasvezel zat. Hij zou het opschalen naar de KPN…. Hugh ik doe zaken met T-Mobile niet met de KPN… Maar goed… De monteur van de KPN kwam tegen de avond langs…. En er zat licht op de vezel… Dus we hebben weer internet…. Ja meer ook niet.. Radio en TV werken niet.. Donderdag in de loop van de dag een mail gekregen dat het probleem opgelost zou zijn… Maar bij thuiskomst niet opgelost… Vervolgens maar weer eens gebeld na een uur eindelijk iemand aan de lijn gekregen… Een bereidwillige dame aan de telefoon gehad en die gaf aan dat het niet goed geconfigureerd was.. Dus die zou actie ondernemen… Maar goed ze is vrijdags altijd vrij dus de melding werd niet door gezet. Dus het hele weekend geen radio of televisie. Dus hopende dat het vandaag dan eens opgepakt zou worden… Vandaag bij thuiskomst gelijk even gaan kijken.. Dus nog steeds niet… Weer gelijk gaan bellen… De meeste lompe boer aan de telefoon gehad en die geeft aan dat ik binnen 24 gebeld ga worden door de KPN.. Hugh weer de KPN… Meneer kan niet met 100% zeggen dat dit ook daadwerkelijk gebeurd. Ik ga er vanuit dat hier ook iets mee gedaan wordt. Klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken… We wachten morgen af en anders gaan we maar rechtstreeks naar de KPN. Misschien zijn ze daar iets sneller met reageren… Wat een enorme BUT tent de hele T-Mobile gebeuren.. Ze houden je gewoon voor het lapje…
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineel