Beantwoord

Zwart beeld op TV, hoofdmenu beschikbaar

  • 19 December 2021
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Hoi, we hebben een Amino tv box en hebben sinds vanmiddag geen beeld op tv. Wel is het hoofdmenu beschikbaar, maar na het selecteren van een programma, blijft het beeld op zwart. Voorgestelde oplossingen allemaal uitgevoerd maar zonder resultaat. Zie ook geen actuele storing. Wat kan het probleem zijn? Hoor graag

icon

Beste antwoord door BeMu 20 December 2021, 15:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7

Hi @jeanne_lee78 ,

Goede vraag, ik help je er graag mee. Nu heb ik direct van een afstandje de TV Box proberen te benaderen, maar zie dat deze niet direct is aangesloten op het modem. Zou je mij willen uitleggen hoe de TV Box verbonden is? Zit er bijvoorbeeld een switch tussen? Ik wil je vragen om deze alsnog direct aan te sluiten op één van de LAN poorten om te zien of we daarmee de problemen kunnen oplossen. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 7
Badge +1

Ik gebruik momenteel ook een Entone 510, werkt perfect niks mis mee, wat als ik er een 2e box erbij neem dus niet als vervanging krijg ik dan een Entone of de Aria 610/710.

Tv Anywhere kun je streamen via Chromecast of Apple tv, maar kan het ook via de Mi stick ? zag daar een leuk filmpje over op Youtube vandaar.