Beantwoord

18-08-2023 Internetstoring Zoetermeer

  • 18 August 2023
  • 17 reacties
  • 387 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik heb een klacht over de internetstoring in Zoetermeer (postcode 2721). Vorig weekend lag internet er ruim 2 dagen uit. Dit is afgelopen maandag opgelost. Sinds gisterochtend 17-8-2023 ligt internet er weer uit! Al jullie suggesties om het modem te resetten werken helaas niet. Meedere buren hebben last van deze storing.

Wat mij enorm stoort is jullie afhandeling op de Community omgeving. Hierop staat dat deze klacht namelijk is afgehandeld maar dat is volledig onjuist. Ik begrijp net van een medewerker dat er op dit moment ook geen verder onderzoek plaatsvind omdat deze storing dus op afgehandeld staat.

Hopelijk ten overvloede maar kunnen jullie de internet stroring met de hoogste prioriteit oplossen? Twee dagen geen internet en dat twee keer in de een week is geen optie in de huidige tijd met thuiswerken ed. 

Graag contact.

Mvg Rens Donkers

 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 18 August 2023, 14:33

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Rens Donkers, welkom op onze Community!

Het is bij ons bekend dat een aantal klanten steeds wegvallen in een korte tijd. Zojuist is het topic geupdate, hier zullen we alle update plaatsen! 

 

 

Reputatie 2

Klanten bij postcode 2729xx ervaren ook hetzelfde probleem! Lees in deze topic

Beste Tmobile, Tommie,

internet werkt nog steeds niet. Graag een update.

Mvg, Rens 

 

Reputatie 2

Ik lees een update in de topic. Misschien kan je checken of het nu werkt bij jullie. Bij ons jammer genoeg niet :-(

Zojuist maar weer eens alle stekkers eruit gehaald,maar nog steeds geen werkende modem..Probleem is wel gevonden en onderdeel is vervangen lees ik net.

Reputatie 2

Dank voor het checken! Zo heb ik ook gelezen. Maar het vervangen van de apparatuur (wat de storing lijkt te veroorzaken) lost het probleem nog steeds, is mijn conclusie helaas.

Neem niet weg dat het vervangen van apparatuur is (mogelijk) een onderdeel van oplossing die moet nog komen dus.

Als het daadwerkelijk waar is wat er er staat, dan zou mijns inziens alles weer moeten werken vandaag lijkt mij. Hoe dan ook blijft het frustrerend om geen werkend modem te hebben, bij Ziggo af en toe een onderbreking door werkzaamheden maar die werden aangekondigd van te voren. Dit heb ik nog nooit meegemaakt! Mijn gedachte is om meteen weer terug naar Ziggo te gaan.

 

Reputatie 2

Ik heb ook jarenlang glasvezel gehad bij XS4ALL en KPN en nog nooit een dag zonder zitten. Voor paar centen per maand minder ben ik overgestapt naar T Mobile wat een totaal aanfluiting is. Heb diepe spijt en serieus aan het overwegen om contact open te breken vanwege wanprestatie.

Wederom ga ik T Mobile formeel (per post aangetekend en digitaal) in gebreke  stellen. Dit is de eerste stap zo heb ik laten informeren bij mijn jurist

Reputatie 2

Aangezien volgens algemene voorwaarden mag een service onderbreking niet langer dan 3 achtereenvolgende dagen, gaat de brief vandaag de deur uit. Daarna begint formeel de teller voor hun (i.e. termijn dat storing niet helemaal opgelost zijn)

Reputatie 7
Badge +14

Aangezien volgens algemene voorwaarden mag een service onderbreking niet langer dan 3 achtereenvolgende dagen, gaat de brief vandaag de deur uit. Daarna begint formeel de teller voor hun (i.e. termijn dat storing niet helemaal opgelost zijn)

Huh? In welke algemene voorwaarden staat dat? Je hebt een consumentenlijn afgenomen bij t-mobile.  Daar zit geen SLA op. Dus een aangetekende brief met daarin een redelijk termijn, wat vaak op 14 dagen wordt verondersteld,  is minimaal noodzakelijk.  T-mobile heeft een heel coulant principe.  Als een storing in 30 dagen niet opgelost kan worden is vragen om kosteloze ontbinden direct mogelijk. Scheelt een aangetekende brief, wachten op antwoord  en eventueel een rechtbank bezoek. 

Daarnaast krijg je voor het geval de storing langer dan 12 uur duurt per dag een vergoeding gecrediteerd en stelt t-mobile kosteloos unlimited.mobiele vouchers ter beschikking. 

Reputatie 2

Aangezien volgens algemene voorwaarden mag een service onderbreking niet langer dan 3 achtereenvolgende dagen, gaat de brief vandaag de deur uit. Daarna begint formeel de teller voor hun (i.e. termijn dat storing niet helemaal opgelost zijn)

Huh? In welke algemene voorwaarden staat dat? Je hebt een consumentenlijn afgenomen bij t-mobile.  Daar zit geen SLA op. Dus een aangetekende brief met daarin een redelijk termijn, wat vaak op 14 dagen wordt verondersteld,  is minimaal noodzakelijk.  T-mobile heeft een heel coulant principe.  Als een storing in 30 dagen niet opgelost kan worden is vragen om kosteloze ontbinden direct mogelijk. Scheelt een aangetekende brief, wachten op antwoord  en eventueel een rechtbank bezoek. 

Daarnaast krijg je voor het geval de storing langer dan 12 uur duurt per dag een vergoeding gecrediteerd en stelt t-mobile kosteloos unlimited.mobiele vouchers ter beschikking. 

 Of T-Mobile coulant is moeten we nog zien. Maar ik ga iig de zekere voor de onzekere nemen. Ja het kost porto en 14 dagen wachttijd etc maar dat is nog steeds veel beter dan 30 dagen (!) wachten en hopen dat T-Mobile coulant gaat zoals wat je zegt. De frustratie hieromtrent is gewoon buitenproportioneel.

Reputatie 3

Zelf woon ik ook in Zoetermeer en heb nog geen storing mogen vernomen. Wat ik zelf heb toegepast van wat ik nog uit Den Haag wel mee te maken had qua storingen is de DNS server in de modem te wijzigen, want de standaard scan T-mobile heeft vaak een slechte verbinding. Wellicht iets om daar ook eens naar te kijken. 
 

ten alle tijden blijft iedere vorm van storing niet leuk.

Reputatie 2

Zelf woon ik ook in Zoetermeer en heb nog geen storing mogen vernomen. Wat ik zelf heb toegepast van wat ik nog uit Den Haag wel mee te maken had qua storingen is de DNS server in de modem te wijzigen, want de standaard scan T-mobile heeft vaak een slechte verbinding. Wellicht iets om daar ook eens naar te kijken. 
 

ten alle tijden blijft iedere vorm van storing niet leuk.

Klopt het is ook niet Zoetermeer-breed. De medewerker in de T-Mobile shop vertelde dat er regelmatig storingen optreedt in Oosterheem aan de kant van Zegwaartseweg, al sinds de aanleg. Kennelijk heeft hij (vaak genoeg) klachten moeten horen van mensen die simcards moesten halen :-P

Ik hoop ten harte dat je bespaard blijft van deze ellende. Ik heb stom genoeg voor het overstappen hier niet voldoende informatie gewonnen en blindeling gegaan op de centen. 

Reputatie 3

Dat probleem had ik in Den Haag ook en na aanpassing dns was ik daar van af 😉

 

en in Seghwaert heb ik het al sinds de start en gelijk  die gewijzigd.

Ik woon ook in Segwaert en ik heb sinds vanavond problemen met mijn vaste telefoon. Doet niks meer. Heb wel internet en tv. En die kan ik wel even missen, maar niet mijn telefoon want ik heb geen mobiel. Ik ben gewoon afgesloten van de buitenwereld nu. Stekkers er al uitgetrokken, maar heeft niets geholpen. Alle lampjes branden groen. Maar de lijn is dood. 

Vanavond nog gebeld. Daarna hoorde ik een pingeltje. Normaal gesproken gaat dan de telefoon over en wordt ik gebeld. Nu gebeurde er niks. Even later lijn dood. De andere telefoon kreeg ik nog wel de normale toon, maar kon niet bellen. Daarna kreeg ik een ingesprekstoon toen ik de haak eraf haalden om te bellen. En daar na was die lijn ook dood.  Kan ik morgen weer normaal bellen als ik opsta? 

Reputatie 2

Ik woon ook in Segwaert en ik heb sinds vanavond problemen met mijn vaste telefoon. Doet niks meer. Heb wel internet en tv. En die kan ik wel even missen, maar niet mijn telefoon want ik heb geen mobiel. Ik ben gewoon afgesloten van de buitenwereld nu. Stekkers er al uitgetrokken, maar heeft niets geholpen. Alle lampjes branden groen. Maar de lijn is dood. 

Vanavond nog gebeld. Daarna hoorde ik een pingeltje. Normaal gesproken gaat dan de telefoon over en wordt ik gebeld. Nu gebeurde er niks. Even later lijn dood. De andere telefoon kreeg ik nog wel de normale toon, maar kon niet bellen. Daarna kreeg ik een ingesprekstoon toen ik de haak eraf haalden om te bellen. En daar na was die lijn ook dood.  Kan ik morgen weer normaal bellen als ik opsta? 

@Fleurtje0109 als ik jou was zou ik aparte topic even aanmaken zodat het overzichtelijk blijft en je issue juiste aandacht krijgt. Dit gaat om iets anders, vermoed ik.

Oké. Zal ik doen. Ik dacht en denk dat het bij hetzelfde onderwerp hoort. Vanmorgen had ik overigens weer telefoon, maar toen ik de deur uit ging niet meer. En nu nog steeds niet. Ik ga morgen eerst wel bellen

Reageer