Ben al bijna 13 weken bezig, 3 monteurs verder. Vanaf dag 1 valt de internetverbinding weg, tot wel 20 keer per dag. Vanavond al 6 x in 30 minuten.
Alles is al doorgemeten en nagekeken, het probleem ligt bij het T56 modem. De combinatie van 2.4 ghz en 5G werkt niet goed. Monteurs afspraak gemaakt, die zou een ander modem plaatsen (T54), maar de monteur had zijn werkbon niet gelezen en vertrok weer. Hierop klacht ingediend bij Odido en Guidion, maar ik moet maar wachten op een oplossing, ze zijn er mee bezig zeggen ze. Guidion reageert helemaal niet op mijn klacht.
Op dit forum lees ik dat mensen zelf een ander modem aanschaffen en vervolgens is het probleem opgelost.
Odido geeft daarbij aan hier de kosten niet van de vergoeden, vette pech.
Ik vind het schandalig hoe Odido met zijn klanten omgaat, ik heb spijt dat ik ben overgestapt. Wat een kutbedrijf!
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Bekijk origineel