Geachte medewerker klantenservice Odido,
Ik hoop dat deze e-mail u in goede gezondheid bereikt. Een paar weken geleden heb ik met veel enthousiasme een contract bij Odido afgesloten via de afdeling sales, waarbij Betty me vriendelijk en professioneel heeft geholpen. Toen ik destijds mijn beslissing overwoog, heb ik specifiek gevraagd of de werking van de super wifipunten van KPN, onveranderd zou blijven werken. Haar geruststellende antwoord was: "Ja, u kunt deze gebruiken zoals u gewend bent." Dit gaf me het vertrouwen om met Odido in zee te gaan.
Helaas bleek dit niet de realiteit te zijn toen Guidion recentelijk voor de aansluiting kwam. Toen ik hem vroeg om de instellingen voor de wifi-punten in te stellen, adviseerde hij me om dit zelf te doen aan de hand van de handleiding. Dat heb ik vervolgens gedaan, maar de wifi-punten werken niet meer zoals ze zouden moeten. Ik ben uitgegaan op onderzoek en wat blijkt, de wifi-punten werken niet zonder netwerkkabel. Dit heeft geleid tot ernstige problemen, waaronder het ontbreken van internet in mijn werkruimte op zolder, het onvermogen om mijn wifi-gestuurde verlichting in de tuin te bedienen en het onmogelijk maken om via streaming tv te kijken in de aanbouw.
Onlangs heb ik contact opgenomen met uw klantenservice om mijn situatie te bespreken. Helaas leek mijn probleem niet serieus te worden genomen, wat me diep teleurstelde. Het voorgestelde oplossing, namelijk het aanschaffen van nieuwe wifi-punten bij Odido, voelt voor mij als een ongepaste reactie. Het kan niet de bedoeling zijn dat ik, na te zijn overgehaald met beloften van uw salesafdeling, nu extra kosten moet maken omdat Odido haar verplichtingen niet nakomt.
Ik zit met een zwaar gemoed en bezorgdheid over mijn keuze om over te stappen naar Odido. Ik hoop oprecht dat u mijn vertrouwen kunt herstellen door een passende oplossing te bieden voor mijn WiFi-problemen. Ik ben ervan overtuigd dat we samen een bevredigende oplossing kunnen vinden.
Graag zie ik uw reactie met belangstelling tegemoet, en ik ben bereid om samen te werken om dit probleem op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Sten