Dynamische DNS wijzigt elke dag naar "Not accepted"

  • 19 November 2023
  • 6 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 1

Hoi,

Ik gebruik een dynamisch dns op mijn Zyxel DX5401-B1.
Voorheen werkte dit allemaal prima maar ik heb sinds kort dat de status elke
dag wijzigt naar “not accepted”. 

Zodra ik op toepassen klik zonder iets te wijzigen/aan te passen is de status weer “Accepted”.

Ik heb het modem al gereset naar fabrieksinstellingen maar het probleem blijft. Iemand een idee?

Sven-Odido 5 maanden geleden

Hi @Jordi14

Kan je iets in je DynDNS account zijn wat er fout gaat? Gezien de user verificatie faalt, laat misschien de log van DynDNS website meer zien.

Ik zag dat het voor hebt uitgezet op je modem. Ik heb hem weer even aangezet, zodat we de logging aankomende nacht kunnen verzamelen om te zien of daar wat in te vinden is waarom het niet wordt geaccepteerd. 

 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

Nu net weer ingelogd en de DNS status is weer versprongen naar “not accepted”.
Toevallig  dezelfde tijd als de dagen ervoor. Om 00:00 uur en een paar seconden versprongen?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Jordi14

Kan je iets in je DynDNS account zijn wat er fout gaat? Gezien de user verificatie faalt, laat misschien de log van DynDNS website meer zien.

Ik zag dat het voor hebt uitgezet op je modem. Ik heb hem weer even aangezet, zodat we de logging aankomende nacht kunnen verzamelen om te zien of daar wat in te vinden is waarom het niet wordt geaccepteerd. 

 

Reputatie 1

Ik heb even gekeken maar daar zie ik niks geks. Ik heb daar ook niks gewijzigd. Ik zag wel de tijdzone op gmt+8 staan en heb deze gewijzigd naar amsterdam. Voor de rest geen (fout)meldingen.

 

Reputatie 7
Badge +4

Okee, denk niet dat de tijdzone veel uitmaakt. Anders had de initele registratie ook niet gewerkt. 

De logging loopt. Zal morgen kijken of er een reden in te zien is. 

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie niet veel raars in de logging gebeuren. Ik zal moeten reproduceren in ons lab om er dieper in te duiken. Ik kom er later bij je op terug. 

Reputatie 1

ik zie dat het nog op “accepted” staat of heb jij dit gedaan?

 

Reageer