Eigen ONT laten registeren

  • 19 December 2023
  • 7 reacties
  • 233 Bekeken

Ik zou graag mijn eigen ONT willen laten registeren, ik heb een SFP+ module van FS.
Ondanks meermaals contact met de helpdesk is het niet gelukt om mijn ONT te registreren.
Kan iemand mij hierbij helpen.

Mijn serie nummer van de ONT is: XXXX

 

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @Arnold85, welkom op onze Community!

Is het toevallig een XGS-PON ONT? Je geeft namelijk aan dat het om een SFP+-transceiver gaat. Op dit moment ondersteunen we nog geen third party XGS-PON ONT's. Er is op dit moment een pilot bezig om dit te testen en hopelijk kunnen we begin volgend jaar dit gaan integreren op alle lijnen. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Arnold85, welkom op onze Community!

Is het toevallig een XGS-PON ONT? Je geeft namelijk aan dat het om een SFP+-transceiver gaat. Op dit moment ondersteunen we nog geen third party XGS-PON ONT's. Er is op dit moment een pilot bezig om dit te testen en hopelijk kunnen we begin volgend jaar dit gaan integreren op alle lijnen. 

Hi @Arnold85, welkom op onze Community!

Is het toevallig een XGS-PON ONT? Je geeft namelijk aan dat het om een SFP+-transceiver gaat. Op dit moment ondersteunen we nog geen third party XGS-PON ONT's. Er is op dit moment een pilot bezig om dit te testen en hopelijk kunnen we begin volgend jaar dit gaan integreren op alle lijnen. 

Ja dit betreft een XGS-PON ONT, wanneer zou ik deze eventueel in gebruik kunnen nemen?
Het betreft deze unit:
Generic Compatible XGSPON ONU SFP+ 1270nm-TX/1577nm-RX 9.953G-TX/9.953G-RX Class N2 20km DOM SC/ UPC SMF Optical Transceiver Module (Industrial) - FS.com

Reputatie 7
Badge +9

Hopelijk ergens begin volgend jaar @Arnold85

@Tommie van Odido 

 

Ik lees en ander dat het al mogelijk is om een eigen ONT te installeren op een XGS PON Lijn via wba

Fritzbox 5590 met de juiste module

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @cdrielsma, wat is precies je vraag op dit moment? Ik doe de voorzichtige aanname dat je wilt weten of het al mogelijk is om bovenstaande op WBA XGS uit te laten voeren - klopt dat? 

Hoi @cdrielsma, wat is precies je vraag op dit moment? Ik doe de voorzichtige aanname dat je wilt weten of het al mogelijk is om bovenstaande op WBA XGS uit te laten voeren - klopt dat? 

@Jason van Odido  Ja dat klopt :) 

 

Dat is eigenlijk mijn vraag 

Reputatie 6
Badge +2

@cdrielsma Ik durf niet met zekerheid te zeggen of dit mogelijk is. @peter-keetfm Heb jij hier meer kennis over?

Reageer