Beantwoord

Fout code Hueneme-Negev

  • 19 February 2024
  • 5 reacties
  • 43 Bekeken

Ik heb constant een foutcode op call of duty.. (HUENEME-NEGEV). Ik zie dat meer mensen hier last van hebben. Zou dit opgelost kunnen worden?

icon

Beste antwoord door Justinsuus 21 February 2024, 15:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Justinsuus, welkom op onze Community!

Dit komt door een bug in onze firmware en dit wordt opgelost door de nieuwe firmware. Deze wordt ergens in maart uitgerold maar ik heb je op de versnelde lijst gezet zodat de firmware vandaag of morgen geupgraded wordt. Het modem zal de update uit zich zelf uitvoeren, het internet zal dan ongeveer vijf minuutjes uitvallen. Daarna moet het opgelost zijn. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Justinsuus, we kunnen het modem niet bereiken. Zou je een volledige powerflip willen uitvoeren? Dan kunnen we de firmware upgraden. Geef je mij een seintje dat je dit gedaan hebt?  

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

Hi @Justinsuus, welkom op onze Community!

Dit komt door een bug in onze firmware en dit wordt opgelost door de nieuwe firmware. Deze wordt ergens in maart uitgerold maar ik heb je op de versnelde lijst gezet zodat de firmware vandaag of morgen geupgraded wordt. Het modem zal de update uit zich zelf uitvoeren, het internet zal dan ongeveer vijf minuutjes uitvallen. Daarna moet het opgelost zijn. 

Hey @Justinsuus, we kunnen het modem niet bereiken. Zou je een volledige powerflip willen uitvoeren? Dan kunnen we de firmware upgraden. Geef je mij een seintje dat je dit gedaan hebt?  

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

 

Ik heb dit gedaan en alles doet het bij de modem 👍🏻

Hallo,

 

Ook wij ervaren hier dezelfde foutmelding. 

Zouden wij hier ook mee geholpen kunnen worden alsjeblieft?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Mandyjelle, welkom op onze Community!

Dat kan zeker. Ik heb jouw modem op de lijst gezet zodat de nieuwste firmware eerder geupgraded wordt op het modem. Het modem zal na de push, de update vanzelf uitvoeren. De verbinding zal dan ongeveer vijf minuten wegvallen. Daarna moet het opgelost zijn. Een tijdelijke oplossing is om UPnP uit te zetten in het modem, maar ik ga er vanuit dat morgen de nieuwe firmware op jouw modem staat. 

Reageer