Beantwoord

Geen diensten ‘t Harde, ronduit slechte communicatie

  • 22 November 2023
  • 11 reacties
  • 131 Bekeken

Ik zit met een storing die al dagen loopt en waar ronduit slecht en onprofessioneel gecommuniceerd wordt. De updates zijn hetzelfde in een iets andere bewoording.

Ik snap dat een storing kan, maar ik zit wel met een thuis werkplek (nieuwbouw) waar niet met 4g te werken valt. Gevolgen, elke dag 150km rijden. Te zwijgen over het compleet offline zijn thuis en het oplopende limiet van mijn vrouw haar telefoon die niks aan jullie voucher heeft.

Tip: haal jullie slogan “het kan ook zo” Weg want slogans maken alleen impact als ze waar gemaakt worden. Zo niet dan zorgen ze alleen maar voor meer frustratie. Of jullie hebben het inderdaad graag “zo”, dat zou een dubieuze ambitie zijn.

Helemaal onderaan een kopie van de bestaande communicatie (probeer niet in de lach te schieten).

Ik verwacht als betalende klant een concrete uitleg van het probleem en de te ondernemen stappen waarbij ik graag voortgang terug gekoppeld krijg. En een normale schade vergoeding inplaats van een paar euro. En voor nu een concrete probleem omschrijving met de actie punten en te verwachten oplos tijd. Dank alvast!

20-11-2023/10:07] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Almere, Alphen aan den Rijn, Wijchen, Soest, Dordrecht, 't Harde, Enschede, Nijmegen, Veldhoven en Bunschoten-Spakenburg, Enkhuizen, Bovenkarspel, Nijkerk en Grootebroek. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Update [22-11-2023/08:45] Op dit moment hebben we nog geen concrete update. We gaan hier achteraan! 

Lijst met vorige updates
 

Verberg inhoud

Update [20-11-2023/20:00] Een gedeelte van de getroffen wijkcentrales zijn gerepareerd. We werken hard om de rest online te krijgen.

Update [21-11-2023/08:11] Op dit moment hebben we nog geen concrete update. We gaan hier achteraan!

Update [21-11-2023/08:16] Een deel van de getroffen centrales is gerepareerd. We doen er alles aan om het restant vandaag te repareren.

 

Update [21-11-2023/20:10] Morgen worden de herstelwerkzaamheden hervat. 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 23 November 2023, 16:14

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Arjenkrn, welkom op onze Community.

Wij proberen zo duidelijk mogelijk onze update vorm te geven, echter krijgen wij zelf ook niet altijd duidelijke updates jammer genoeg. Het is inmiddels opgelost en je moet weer online zijn! Klopt dit? 

Nee dat klopt niet, op de community storingspagina staat van wel. Maar het probleem speelt nog steeds. Gebeld en wat schetst mijn verbazing, ze werken nog steeds aan het “probleem” . Als ik vraag  wat het probleem is dan heeft ze het over een kapotte kabel.

hoe kan dat als het op die pagina over switches gaat? En een kapotte kabel waarbij het probleem bij de rest ineens is opgelost alleen bij mij niet?

 

Het is echt niet oké.. ik wil ook gewoon bij jullie weg. Deze situatie kost mij veel geld en frustratie. Is dat mogelijk binnen de voorwaarden?

 

Ik had gister gebeld en er zou met spoed naar gekeken worden. Vandaag weer gebeld en die persoon ziet alleen een afgemelde storing.. oftewel, er is helemaal niemand mee bezig.

En nu moet er ineens een monteur komen. Dat gaat wel weer een week duren.. ik heb me nog nooit zo slecht behandeld gevoeld.. als dit contract voorbij is loop ik het eerste beste café in en doe ik een rondje. Nooit geen Odido meer voor mij

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Arjenkrn, ik zie dat je inmiddels onze klantenservice gesproken hebt. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt voor onze techneuten. Zij zullen hard aan de slag gaan om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? 

Reputatie 1

@Arjenkrn Ik had  precies t zelfde. Odido is een grap. @Tommie van Odido Tommie helpt je ook niet mee, update sturen heeft geen zin. Guidion doet maar wat, en Odido laat het gebeuren en de klant mag het zelf oplossen met Guidion. Als je het contract kan verbereken, doe het! 

Sterker nog, Guidion verzint zelf redenen dat ze niet langs zijn geweest en geven de klant op de schuld dat zij het zelf hebben geannuleerd, dat gaf de telefoniste van Odido aan, not my words. Odido doet niks. En dit gebeurt 3x in 1 week

@Mattuspatatus jep. Er moest een monteur komen want ineens was het een ander probleem. En plotseling werkt het weer dezelfde dag (nog steeds niks van een monteur vernomen). Dat het werkt, heel blij mee. Maar met Odido is voor mij een kwestie van uitzitten en gillend wegrennen en nooit meer naar terug kijken als dat contract is afgelopen. 
 

De servicedeskmedewerkster ook doodleuk (tegen een gefrustreerde klant met 5 dagen storing: “En klanten verwachten maar dat ze met een lage prijs gelijk geholpen worden”… en dat beste Odido is nou exact jullie probleem. Communiceren en helderheid scheppen, dat hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. En als het wel moeilijk is, dan heb je de shit niet op orde! Doe er wat aan, mij ben je kwijt. 

Reputatie 1

@Arjenkrn Ja t is echt waardeloos, maar wel fijn dat het weer werkt! Communicatie is inderdaad het probleem. Ik hoop dat het uitzitten je probleemloos vergaat :) 

@Tommie van Odido het heeft verder geen haast meer nu. Maar de snelheid lijkt wel lager. Met name de upload. Die zit rond de 500 en zou 1gb moeten zijn.

ik zag andere threads waar dat opgelost is. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Arjenkrn, dat lijkt inderdaad op een ONT registratie fout. Zou je toevallig een screenshot kunnen sturen van een bekabelde speedtest? Als het constant rond de 500 Mbit/s zit, registreer ik het ONT opnieuw en dan zou het opgelost moeten zijn! 

Hierbij de screenshot

edit: hij lijkt geen foto’s te kunnen toevoegen. Is er een andere manier? Het is inderdaad standaard rond de 500 upload.

Reputatie 6
Badge +2

@Arjenkrn Ik zie inderdaad ook geen foto. Wil je het uploaden via WeTransfer? Je kunt ook een bericht sturen naar mijn collega’s via Facebook privéberichten of X (voormalig Twitter) DM. Ik help je in ieder geval graag verder!  

Reageer