Geen glasvezel

  • 28 November 2023
  • 7 reacties
  • 56 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb nu al een week geen internet ivm een storing in de glasvezel. Het lampje 'LOS' knippert rood op het kastje.

Dit probleem heb ik enkele maanden geleden ook al gehad en toen 2,5 weken zonder internet/tv gezeten. Nu dus ook al een week niet.

Vorige keer was t probleem bij Open Dutch Fiber. Die heb ik gelijk gebeld maar die wilde eerst een monteur van Odido (guidion) er naar laten kijken. Die zijn geweest en hebben, zoals verwacht, Open Dutch Fiber weer gecontact om het door te zetten. Vandaag heel vaak gebeld maar niemand kunnen bereiken van ODF. Wel een verkoopafdeling maar die kon niks doen omdat het niet via hun gaat maar weer via een onderaannemer. Die kregen ze zelf ook niet te pakken. 

Het probleem zit hem in de wijkcentrale. Daar is iets gekruist of iets dergelijks waardoor elke keer als er een nieuwe verbinding in de wijk is, mijn internet er mee stopt. 

Het is schijnbaar een hele simpele oplossing en hoeft alleen maar iets omgezet te worden. Maar er komt maar niemand om dat te regelen.

Graag wil ik weten wanneer dit opgelost gaat worden en of dit voortaan voor altijd opgelost kan worden?

Ik krijg niemand te pakken dus het moet maar via deze manier…

Adres: 4706jc 36

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @jeffrey0102, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er al een ticket is aangemaakt. Het is nu aan ODF om dit ticket op te pakken, ik ga er vanuit dat dit spoedig zal gebeuren en dat er snel contact met je wordt opgenomen. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik het in de gaten houden. Alvast bedankt.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jeffrey0102, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er al een ticket is aangemaakt. Het is nu aan ODF om dit ticket op te pakken, ik ga er vanuit dat dit spoedig zal gebeuren en dat er snel contact met je wordt opgenomen. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik het in de gaten houden. Alvast bedankt.

Goedemiddag,

Wanneer is het ticket aangemaakt dan? Want ODF had gisteren nog niks ontvangen vanuit odido.

 

Gr

Reputatie 7
Badge +9

Het ticket is op 24 november aangemaakt @jeffrey0102. Deze dient nog doorgezet te worden naar ODF. 

Is het misschien handig om dat te gaan doen dan? Zit al 8 dagen zonder internet...

Reputatie 7
Badge +9

Dat is inderdaad handig en ook de bedoeling @jeffrey0102. Als het morgen nog niet is doorgezet dan kan ik aan de bel trekken bij onze Back Office! 

En? Al doorgezet?

Reputatie 7
Badge +9

De onderaannemer is aangestuurd @jeffrey0102! We wachten nu op de onderaannemer om het verder op te pakken. 

Reageer