Beantwoord

Geen glasvezel verbinding meer (6411). Tijdelijk mobiel internet bundel verhogen tbv hotspot?

  • 21 February 2024
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds vanmorgen geen glasvezel verbinding meer. Volgens de klantenservice ligt het probleem buitenshuis. Inmiddels een afspraak met de monteur ingepland. Maar vanwege het gebrek aan internet kan ik niet werken thuis. Ik gebruik nu een hotspot via mijn ODIDO mobiele netwerk, maar mijn bundel zal dit niet lang volhouden. Kan ik tegenmoetkoming krijgen van ODIDO om deze periode te overbruggen? Een tijdelijke verhoging van de mobiele internetbundel bijvoorbeeld? 

icon

Beste antwoord door basgrts 22 February 2024, 10:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @basgrts, welkom op onze Community!

Dat is zeker mogelijk. Ik stuur je twee vouchercodes op, dan kun je ongelimiteerd gebruik maken van ons netwerk. Deze zijn zeven dagen geldig, voer ze niet tegelijkertijd in want ze zijn niet stapelbaar. Ik hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen. 

Hi @basgrts, welkom op onze Community!

Dat is zeker mogelijk. Ik stuur je twee vouchercodes op, dan kun je ongelimiteerd gebruik maken van ons netwerk. Deze zijn zeven dagen geldig, voer ze niet tegelijkertijd in want ze zijn niet stapelbaar. Ik hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen. 

 

Hallo @Tommie van Odido,

Dank voor de service! Ik heb de eerste voucher geactiveerd en kan voorlopig weer vooruit. 

Reputatie 7
Badge +9

Dat is fijn om te horen @basgrts! Als ik je verder nog ergens mee kan helpen laat het gerust weten. Ik wens je nog een prettige middag. 

Reageer