Beantwoord

Geen internet Capelle aan den IJssel

  • 6 December 2023
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Sinds vanochtend rond 10:00 begon het wegvallen van onze internet al. Rond 15:00 leek het te zijn verholpen. Inmiddels sinds 21:00 weer geen internet, heb de modem meerdere malen opnieuw opgestart en een harde reset heeft ook geen nut gehad.

Een oplossing verzocht asap.

 

Gr

icon

Beste antwoord door Alouch 7 December 2023, 01:25

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo,

Sinds vanochtend rond 10:00 begon het wegvallen van onze internet al. Rond 15:00 leek het te zijn verholpen. Inmiddels sinds 21:00 weer geen internet, heb de modem meerdere malen opnieuw opgestart en een harde reset heeft ook geen nut gehad.

Een oplossing verzocht asap.

 

Gr

Update 01:24 : werkt weer.

Reageer