Beantwoord

geen ip adres Raspberry PI

  • 24 January 2024
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Ik heb hetzelfde probleem met de T-56, krijg op mijn Raspberry PI, geen IP adres.
@Tommie van Odido : wanneer kan ik de nieuwe firmware ontvangen? Of beter, hoe krijg ik de originele Zyxel firmware erin?
Moet trouwens ook regelmatig wifi opnieuw verbinden, zijn ook al diverse topics over. Ik heb nu bijna 3 weken Odido, en nog steeds spijt van. Gelukkig inmiddels wel een nieuwe TV box, deze lijkt wel een stuk beter dan het vorige type, maar modem is ver beneden pijl. Slecht wifi bereik, moet ook regelmatig opnieuw verbinden, heb nu WPA3 uitgezet, en 2,4 en 5Gb apart gezet, lijkt nu iets beter.

icon

Beste antwoord door JohnTwee 13 February 2024, 18:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @JohnTwee, sorry voor de late reactie. Jouw topic kwam terecht in ons niet-gebruikte sub-forum en kon daardoor niet tijdig opgepakt worden. 

@Tommie van Odido Kun jij deze klant van de nieuwe firmware voorzien? Thanks! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JohnTwee, de update is al een tijdje geleden naar jouw modem gepushed. Is het inmiddels opgelost? 

Hi @JohnTwee, de update is al een tijdje geleden naar jouw modem gepushed. Is het inmiddels opgelost? 

 

Het werkt inderdaad nu. Hopelijk komt er ook nog een update zodat de wifi wat beter werkt. Ontvangst komt niet in de buurt van mijn vorige modem van Tweak.(Fritzbox)

Reageer