Beantwoord

Geen verbinding op PS5, met de game Call of Duty Cold War

  • 13 February 2024
  • 6 reacties
  • 213 Bekeken

Ik blijf een error krijgen dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de servers wat eindigt in de volgende foutmelding: negative 345 blazing gator

Wat ik heb geprobeerd is:

Modem gereboot

Modem gereset

Port forwarding gedaan op de ports van coldwar ps5

DNS aangepast naar 8.8.8.8 / 8.8.4.4 en 1.1.1.1 / 1.0.0.1

Spel opnieuw gedownloadt

Wel kan ik connecten wanneer ik hotspot naar mijn ps5 maar dan is mijn data zo op. (En als ik er eenmaal in zit met mijn hotspot is mij NAT TYPE : STRICT, daar heb ik ook vrijweinig aan.) Maar dat is dus ook raar terwijl mijn internet en hotspot allebei van odido zijn. Het zou denk ik dus liggen aan mijn zyxel modem.

Deze probleem had ik niet voordat ik switchte naar Odido en had ik zelfs mijn nat type op OPEN kunnen zetten door instellingen van mijn oude modem aan te passen.

Hoe los ik dit porbleem op???

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 14 February 2024, 09:56

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SafaT06, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik gok dat dit te maken heeft met onze firmware, dit wordt opgelost met de nieuwe firmware. Ik upgrade de firmware graag voor je, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt.

Beste @Tommie van Odido,

 

Heel erg bedankt, maar goed nieuws ik heb het probleem opgelost door in de modem instellingen UPnP uit te zetten. Dat las ik ergens anders in de Odido Community, is het nog nodig om de firmware te laten updaten? 
 

Groet SafaT06

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SafaT06, dat is inderdaad de work-around. Dat hoeft niet per sé nu direct. Uiteindelijk wordt de nieuwe firmware update geupgraded op alle modems. Dus geen haast! 

I have exactly the same problem. Can u Tommie also for me send update ?

He @Kamiloos17, turn off Upnp in modem settings when u go to 192.168.1.1

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Kamiloos17, thanks for checking-in on this topic! Turning off UPnP is certainly a solution for many users, but just to be sure that you can enjoy your PS5 again as soon as possible I have just submitted the paperwork for a firmware update for your modem. Within a few days you will see your modem restart to fully complete the updating process.

In this way I will make sure that you will quickly enjoy Call of Duty again! 😃

Reageer