Beantwoord

Geen waar voor mijn geld

  • 18 December 2023
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Ik heb nu alweer bijna een jaar glas van Odido. Een abonnement internet (1gb) en tv. Maar de snelheid nog nooit echt gehaald. En sinds Odido niet beter. Ook nu maar 250 mb download. En ze zijn eigenlijk nooit bereikbaar. En als je ze bereikt word je niet geholpen. Allemaal doe het zelf. Wel jammer want het is niet voor niets. Denk toch maar  aan overstappen. Wil een goede structurele oplossing.

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 December 2023, 13:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @leonieuw 

kan je de mediaconverter eens herstarten en vervolgens een laptop/pc direct bekabeld op de router aansluiten met minimaal een CAT5E internetkabel en een speedtest doen met de Ookla speedtest app?

Kan je eens een aantal testen doet met andere kabels, testservers, misschien een andere laptop/pc en de resultaten hier delen?

Met een andere kabel kom ik niet boven 667 mb download en 822 upload. En met wifi op 7 meter van router max 350 download. Gebruik ik mn chromecast voor tv dan regelmatig hapering.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @leonieuw, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik help je hier graag mee. Zou je een volledige powerflip willen uitvoeren en een aantal speedtesten willen doen? Ik ben namelijk erg benieuwd wat eruit komt. Alvast bedankt.

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Reageer