Beantwoord

hetzelfde probleem als elders incommunity; klantenservice weigert dit op te lossen

  • 16 July 2022
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

ik heb hezelfde probleem als beschreven in "Router constant bezig met discoveren TV die ik niet afneem” van marsmol.

 

 

WAN-informatie: 3e IPoE blijft melding vernieuwen geven. Ik neem alleen Glasvezel af, geen TV en ook geen telefonie.

 

Wie van T-mobile gaat mij helpen ? Ps factory reset lost probleem niet op.

icon

Beste antwoord door TMTV 16 July 2022, 15:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi @ebrock,

Welkom op de Community!

Omdat je geen TV afneemt, krijg je op het TV-VLAN (640) geen IP-adres toegewezen en blijft de router daar naar zoeken, met deze mededeling tot gevolg. De klantenservice heeft een tijdje aangeboden om dit uit te zetten, maar daar zijn ze mee gestopt omdat het niet echt een probleem is. Je verbinding lijdt er niet onder en de router heeft er ook geen last van. Als je ze er toch uit wilt filteren, kun je bij ‘Niveau’ kiezen voor een andere optie dan ‘Alle’ of ‘Debuggen’.