Hoe test ik de werking van WAP6807

  • 12 March 2024
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Hi goedenavond,

Hoe kan ik testen of WIFI van de WAP6807 extender werkt.
Ik zie hem niet in MeshPro. Connecten in deze app lukt ook niet. 
Volgens mij doet WiFi het niet of heel slecht.

Hij is onbedraad aangesloten.

Alvast dank voor jullie reactie!

Groet,

Geert-Jan

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @gjwillemse, leuk dat je gebruik maakt van Wifi-punt, ik help je graag met de juiste instellingen! Het snelst kan je controleren of het Wifi-punt goed werkt door te controleren of alle lampjes groen branden op de WAP6807. Meer informatie over de installatie van het Wifi-punt én de werking met de MPro Mesh App vind je in dit topic:

Ik neem aan dat je er met deze informatie helemaal uitkomt, maar mocht er toch nog iets wezen geef gerust een gil voor meer hulp! 😃

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @gjwillemse 

Welke modem/router heb je? Mogelijk werkt de versterker niet daarmee en dient hij omgewisseld te worden voor een WiFi 6 model.

Hi Waqqas,

Het is de Zyxel VMG8825-T50

Groet,

Geert-Jan

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @gjwillemse, leuk dat je gebruik maakt van Wifi-punt, ik help je graag met de juiste instellingen! Het snelst kan je controleren of het Wifi-punt goed werkt door te controleren of alle lampjes groen branden op de WAP6807. Meer informatie over de installatie van het Wifi-punt én de werking met de MPro Mesh App vind je in dit topic:

Ik neem aan dat je er met deze informatie helemaal uitkomt, maar mocht er toch nog iets wezen geef gerust een gil voor meer hulp! 😃

Reageer