Beantwoord

Hueneme Negev foutcode Call Of Duty PS4

  • 11 March 2024
  • 10 reacties
  • 149 Bekeken

Hallo,

Ik zag op internet voorbijkomen dat er voor meerdere klanten de Hueneme-Negev storing op de Playstation 4 is opgelost. Ik heb hetzelfde probleem, zou dit voor mij kunnen worden opgelost middels die update op de router? En moet ik daarvoor of erna nog iets doen? Zag ook iets over UPNP uitzetten voorbijkomen namelijk.

Hoor het graag!

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 11 March 2024, 15:45

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Alexpieterse, de nieuwe firmware update zou dit gelijk moeten oplossen! Ik heb je direct op de lijst gezet en de update zal spoedig naar je worden gepusht. Zodra dit gedaan is zal het modem kort de verbinding met het internet verliezen. Hierna zou je deze melding niet meer moeten krijgen! 

Hi Nora,

 

Dankjewel! Heb je een schatting van wanneer dit zou moeten plaatsvinden?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Alexpieterse, je bent inmiddels omgezet! De nieuwe firmware heb je ontvangen. Als je nog geen verschil merkt kun je het modem even van de stroom halen!

Hallo, ik heb ook de hueneme-negev storing, zou ik ook een update kunnen krijgen?

Hallo,

Ik zag op internet voorbijkomen dat er voor meerdere klanten de Hueneme-Negev storing op de Playstation 4 is opgelost. Ik heb hetzelfde probleem, zou dit voor mij kunnen worden opgelost middels die update op de router? En moet ik daarvoor of erna nog iets doen? Zag ook iets over UPNP uitzetten voorbijkomen namelijk.

Hoor het graag!

Hi @Alexpieterse, de nieuwe firmware update zou dit gelijk moeten oplossen! Ik heb je direct op de lijst gezet en de update zal spoedig naar je worden gepusht. Zodra dit gedaan is zal het modem kort de verbinding met het internet verliezen. Hierna zou je deze melding niet meer moeten krijgen! 

Hallo, ik krijg ook deze melding op de ps5. Zou ik ook graag de update kunnen krijgen aub.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Timmarien, ik heb je gelijk op de lijst gezet om de nieuwe update te ontvangen, deze zal snel naar je worden gepusht. 

@Patrick1976, ik zie dat jij al op de lijst bent gezet, maar de update is nog niet naar je modem gepust. Dit zal alsnog snel worden gedaan! 

Hallo, ik heb ook de hueneme-negev storing, zou t voor mij ook mogelijk zijn om de update te krijgen?

Reputatie 6
Badge +2

@Jesse van der veen Tuurlijk! Ik heb je gelijk op de lijst gezet. Je ontvangt de update later vandaag of morgen. 

Hallo,

Ik zag op internet voorbijkomen dat er voor meerdere klanten de Hueneme-Negev storing op de Playstation 4 is opgelost. Ik heb hetzelfde probleem, zou dit voor mij kunnen worden opgelost middels die update op de router? En moet ik daarvoor of erna nog iets doen? Zag ook iets over UPNP uitzetten voorbijkomen namelijk.

Hoor het graag!

Reputatie 6
Badge +2

@Rikvdm97 Ik heb zojuist gereageerd in jouw eigen topic, je staat op de lijst! 😀

Reageer