Hulp met Exchange na overstap van KNP naar Odido

  • 24 January 2024
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Hallo,

 

Ik ben sinds kort over van KPN naar Odido. Ik heb een eigen Exchange 2019 server draaien en een eigen domein.

Nu kan ik wel mail ontvangen via port 25, maar ik kan geen mail versturen naar mijn Gmail of Live account. Ik krijg ook geen foutmelding de mails komen nooit aan.

 

Nu heb ik vanaf mijn server gekeken of port 25 smtp.t-mobilethuis.nl beschikbaar is en een telnet geeft aan dat de server er wel is.

Mijn vraag: Hoe los ik dit op?  moet ik mijn mail gaan relayen? Ik he op dit moment een send connector naar een smarthost    client verstuurd naasr exchange en exchange verstuurd weer naar smtp van odido die vervolgens de mail naar de otvanger verstuurd.

Nu moet ik iets gaan aanpassen de vraag is wat/hoe ik heb geen odido account met mail aangezien ik alleen glas hebt dus autheticatie werkt niet als ik 465 of 587 zou gebruiken.

 

Als iemand me opweg kan helpen graag.

 

Alvast bedankt,

Appie

 

 

Cal van Odido 3 maanden geleden

Hoi @hemant_5400z, leuk dat je een eigen set-up hebt draaien, ik zie je graag van je mailserver genieten! Het beste kan ik je aanraden om dit topic door te nemen:

Hier vind je antwoord op al je vragen! 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @hemant_5400z, leuk dat je een eigen set-up hebt draaien, ik zie je graag van je mailserver genieten! Het beste kan ik je aanraden om dit topic door te nemen:

Hier vind je antwoord op al je vragen! 🙂

Reageer