Inmiddels al 3 weken geen internetverbinding, is dit een normale wachttijd in 2023?

  • 21 December 2023
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Monteur van Gideon langs geweest, dacht dat het een kruising was. Vervolgens heeft hij een melding naar e-fiber gestuurd. Monteurs van e-fiber zijn langs geweest en volgens hun geen kruising en internet zou het gewoon moeten doen. Ze hebben de hoofdaansluiting doorgemeten en die was prima volgens hun. Hang minimaal 4 dagen in de week met Odido maar krijg tot op heden geen oplossing. Ben nu weer aan het bellen met Odido, hoop dat iemand ons kan helpen.

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @Far1000, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er op 19-12 een monteur aangestuurd is. Hopelijk kan hij het voor je oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Far1000, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er op 19-12 een monteur aangestuurd is. Hopelijk kan hij het voor je oplossen. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt!

Tommie, dank voor je bericht! Ik heb tot op heden nog geen bericht gehad dat er monteur zal langskomen. Nog maar afwachten dan, heb geen keus. Ik houd je op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +16

@Far1000 Het is met de feestdagen om de hoek gigantisch druk bij Guidion op de planning op dit moment. Dat is natuurlijk absoluut geen excuus, maar zorgt er wel voor dat het iets lastiger is om afspraken in te plannen. Tegelijkertijd doet Guidion haar uiterste best om elke monteur op pad te kunnen sturen. Alvast prettige feestdagen toegewenst! 🎄

Tot op heden geen oplossing. De eerste melding gemaakt op 30 november 2023. Vanaf 5 december verschillende monteurs over de vloer gehad, van Odido en van E-Fiber. Raar dat we met de hele familie meer dan een maand zonder internet zitten, inmiddels 2024… geen bericht en moet nu weer zelf gaan bellen om naar de status te vragen. Wellicht opgeven en overstappen een betere keus, enig advies?

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Far1000, ik heb het meteen nagekeken! Ik zie inderdaad dat we wachten op de externe netwerkbeheerder. Mijn oprechte excuses voor deze lange verwerkingstijd. Ik heb een notitie achtergelaten met een uitvraag om dit zo snel mogelijk op te pakken. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer