Beantwoord

Internet komt woning niet binnen

  • 19 April 2024
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Dinsdagmiddag terug stopte de glasvezel-internetverbinding in m'n woning. Ik kan met meerdere apparaten niet meer draadloos of bekabeld verbinden met het internet.

Ik heb:

  • Router van het stroom gehaald
  • Router gereset via de UI
  • ONT en router van het stroom gehaald per instructies van deze pagina

De ONT geeft daarom ook aan:

  • Power: aan
  • PON: uit
  • LOS: knippert langzaam
  • LAN: aan

Kan een monteur langskomen?  

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 19 April 2024, 16:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @deltron3030, ik wil je allereest van harte welkom heten op de Community! Ik vind het super om te zien dat je gelijk zoveel informatie naar me toe hebt gestuurd. Hierdoor heb ik gelijk een monteur voor je aan kunnen sturen! Je ontvangt een e-mail en SMS van Guidion voor het inplannen van een afspraak. Ik duim met je mee dat de monteur snel het probleem kan achterhalen zodat je weer gebruik kan maken van je diensten. Laat je het me weten zodra je weer online bent? Dan zorg ik ervoor dat je een vergoeding ontvangt voor de periode dat je offline bent geweest. 

Thanks! ik ga een afspraak maken

Hi @Nora van Odido, de monteur was vandaag langsgeweest en ik heb weer internet. In de wijkcentrale was er een kapotte kabel. Oorspronkelijk had ik de afspraak op vrijdag, maar die werd verzet naar maandag, waarschijnlijk vanwege Koningsdag :).

In totaal had ik dus geen internet van:

dinsdag 16 april (ergens in de middag) tot maandag 29 april 16:00.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @deltron3030, heel fijn om te horen dat je weer kan genieten van het internet, super! 😃 Ik zal ervoor zorgen dat je abonnementskosten gecompenseerd worden op je eerstvolgende factuur in mei. Hierover stuur ik je ook snel een e-mail ter bevestiging.

Ik wens je nog veel plezier met het internet toe!

thank you!

Reageer