Beantwoord

klacht indienen 3 weken geen internet thuis

  • 26 April 2024
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Op 4 april heb ik contact met jullie opgenomen omdat ik geen internetverbinding thuis had. Ik ben echter zeer teleurgesteld in de dienstverlening die ik sindsdien heb ervaren.

Ten eerste moest ik wachten op een monteur, die uiteindelijk aangaf het probleem niet te kunnen oplossen en KPN moest inschakelen. Dit proces heeft twee weken geduurd, wat onaanvaardbaar lang is. Bovendien heeft de monteur nagelaten aan KPN door te geven waarom zij moesten ingrijpen, wat resulteerde in verdere vertraging en onzekerheid over de oorzaak van het probleem.

Ondanks meerdere pogingen van mijn kant om een afspraak te maken met een monteur, duurde het nog dagen voordat er enige actie werd ondernomen. Uiteindelijk heb ik een afspraak weten te regelen voor maandag 29 april, maar zelfs dat is niet zeker of het zal plaatsvinden.

Het gebrek aan internetverbinding veroorzaakt aanzienlijke stress, vooral omdat ik al eerder verlof heb moeten opnemen van mijn werk en nu opnieuw een verlofdag moet opnemen voor maandag.

Ik ben zeer teleurgesteld in de manier waarop deze situatie is afgehandeld. Het feit dat ik deze maand heb betaald voor een dienst die ik niet heb kunnen gebruiken, is onaanvaardbaar en oneerlijk.

 

icon

Beste antwoord door Chia.Qadery 2 May 2024, 20:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Chia.Qadery 

Allereerst dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen en je gevoel te uiten. Ik baal er oprecht van om jouw ervaring te lezen, mijn excuses hiervoor. Ik help je graag verder! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om mij goed in te lezen over de situatie. Hoe graag ik ook meer wil doen, op dit moment moeten we echt afwachten op de afspraak met de netwerkbeheerder. Alleen zij kunnen dit oplossen. 

Nu wil ik natuurlijk niet dat je al deze tijd zonder internet zit. Wellicht dat ik in de herhaling van, maar maak je al gebruik van een Unlimited Voucher code? Indien je deze nog niet hebt, stuur ik je er graag 1 toe. Hiermee kun je een Hotspot creëren en op die manier je andere apparaten koppelen, zodat je toch tijdelijk internet hebt. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt? 

Uiteraard ga ik ook de kosten vergoeden voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Dit kan ik alleen pas doen als het probleem ook daadwerkelijk is opgelost. Zo zorgen we ervoor dat we gelijk de gehele periode kunnen vergoeden. Het bedrag wordt dan verrekend met een volgende factuur. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik ben hier om je verder te helpen! 💛

 

 

Het probleem is opgelost, het heeft me wel 27 dagen zonder internet + 3 verlof dagen gekost🙄😐

Feedback voor Odido klantenservice: wees klantvriendelijk en duidelijk in de communicatie! Dank je wel.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Chia.Qadery, bedankt voor deze update! Mijn excuses dat het zoveel dagen en persoonlijke tijd heeft gekost. Wel ben ik blij te lezen dat het is opgelost. Ik waardeer deze feedback, heel goed dat je dit deelt met ons. Ik zie wel dat de netwerkbeheerder voor de zekerheid nog je ONT wilt vervangen. Hierover krijg je nog bericht, deze zal naar je toe worden gestuurd. Ik heb de periode dat je offline bent meteen vergoed. Je ontvangt hiervan nog een e-mail ter bevestiging!

Reageer