Beantwoord

Modem

  • 7 February 2024
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Goedemorgen, 

Maandag 5-2 gebeld met de mededeling dat het modem uit is en er geen enkel lampje meer brand. Alles geprobeerd maar het modem gaat niet meer aan. Jullie hebben mij verzekerd dat er een nieuw modem toe gestuurd zou worden binnen 1/3 werkdagen. Dinsdag 4-2 ontving ik een SMS met her verzoek om een afspraak te maken. Echter is er helemaal geen monteur nodig. Als er een monteur langs moet komen kan dat op zijn vroegst pas 20-2.Dit vind ik echt belachelijk! Ik wil gewoon zoals afgesproken mijn modem ontvangen.  Wie gaat de extra kosten dekken van mijn extra internet gebruik van mijn telefoon abonnement? Ik ga niet wachten tot de 20e, een overstap is nog sneller! Of ik wil zoals besproken mijn nieuwe modem binnen de genoemde werkdagen of ik stap over.

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 7 February 2024, 12:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Demi.w

In dit geval klinkt het inderdaad als dat een nieuw modem opsturen sneller is. 

Ik heb zojuist het nieuwe modem aangevraagd en deze komt ASAP jouw kant op. Sorry voor het ongemak

Reageer