Modem elke dag opnieuw opstarten

  • 30 October 2023
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste,
Elke dag valt het internet minimaal 1 keer overdag weg. Het begint dat de wifi van de wifi extender (WAP-6807) wegvalt en dan ook niet meer zichtbaar is in MProMesh app. Vervolgens valt bedraad internet ook weg. Na opnieuw opstarten van de modem hersteld alles zich en blijft het vaak doen. Tot de volgende dag. Soms ook meerdere keren achter elkaar. 

Hoe is dit op te lossen?

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hi @trhandy, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ga er vanuit dat de WAP de boosdoener is. Deze werkt namelijk niet goed samen met de T-54. Ik heb je direct ons nieuwe wifipunt opgestuurd, de WX5600. Deze werkt perfect met de T-54. Kan je ons een terugkoppeling geven als je het nieuwe wifipunt geïnstalleerd hebt? Alvast bedankt.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @trhandy  wat vervelend! Welk modem heb je?

Zorg er voor dat je community profiel is ingevuld (klantnummer, geboortedatum)  mag ook mobiel klantnummer zijn. Dan kunnen de moderators snel met je meekijken.

Dank voor snelle reactie. Zyxel T-54 is onze modem.

Reputatie 6
Badge

@trhandy Even voor de zekerheid: wat is de uptime die je ziet nadat het probleem optrad (eerste scherm na het inloggen op de router)?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @trhandy, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ga er vanuit dat de WAP de boosdoener is. Deze werkt namelijk niet goed samen met de T-54. Ik heb je direct ons nieuwe wifipunt opgestuurd, de WX5600. Deze werkt perfect met de T-54. Kan je ons een terugkoppeling geven als je het nieuwe wifipunt geïnstalleerd hebt? Alvast bedankt.

Hoi allen,
Dank voor de snelle (re)actie.
Ik heb zojuist nieuw wifipunt ontvangen en geinstalleerd. Ik ga het even twee weken proberen en laat dan weten of het stabiel is. 

Reageer