Beantwoord

modem zyxel T-54

  • 13 February 2024
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Zyxel T-54 doet helemaal niks meer. Alles al geprobeerd. Glasvezel Huawei werkt wel. Beide van stroom gehaald en opnieuw opgestart. Graag advies of een tel nr van klantenservice Odido. Geen storing bekend.

icon

Beste antwoord door JeBu 14 February 2024, 20:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @JeBu 

Goed dat je hier een topic over start. Ik help je graag verder om het modem weer werkend te krijgen! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om het één en ander uit te meten. Echter, naast dat ik geen verbinding kan maken met het modem, lukt dit ook niet met het ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de meterkast). Kan het zijn dat je deze uit hebt gezet? Zo niet dan verneem ik graag welke lampjes er branden en/of knipperen. Indien er nog lampjes branden/knipperen om het Zyxel modem wil ik ook graag weten welke dit zijn. Je mag hier ook een foto van maken en deze plaatsen in dit topic. 

Bedoel je met Huawei een ander modem of doel je hier op het kastje in de meterkast dat is verbonden met het modem? Ik wacht jouw terugkoppeling af, ik sta klaar om verder te helpen!

Mocht je toch liever telefonisch contact willen dan kun je mijn collega’s van de Klantenservice bereiken op 0800-0092. 

 

Mod edit:

Welkom op onze Community! @JeBu 

Goed dat je hier een topic over start. Ik help je graag verder om het modem weer werkend te krijgen! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om het één en ander uit te meten. Echter, naast dat ik geen verbinding kan maken met het modem, lukt dit ook niet met het ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de meterkast). Kan het zijn dat je deze uit hebt gezet? Zo niet dan verneem ik graag welke lampjes er branden en/of knipperen. Indien er nog lampjes branden/knipperen om het Zyxel modem wil ik ook graag weten welke dit zijn. Je mag hier ook een foto van maken en deze plaatsen in dit topic. 

Bedoel je met Huawei een ander modem of doel je hier op het kastje in de meterkast dat is verbonden met het modem? Ik wacht jouw terugkoppeling af, ik sta klaar om verder te helpen!

Mocht je toch liever telefonisch contact willen dan kun je mijn collega’s van de Klantenservice bereiken op 0800-0092. 

 

Beste Teresa,

Bedankt voor je reactie. Ter info, de modem is kapot. Vanmorgen contact over gehad met je collega’s van de klantenservice. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @JeBu, fijn om te horen dat de oplossing onderweg is! Ik heb er vertrouwen in dat dit het probleem snel zal oplossen en daarom wens ik je alvast veel plezier met het internet toe. 😃

Reageer