Beantwoord

Netwerk fout cod 2 ps4

  • 9 February 2024
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Hoi, 

 

Kan iemand mij helpen. Bij het willen spelen van call of duty mw2 op de ps4 krijg ik de melding: networking failed to start, heuneme negev. Open forwarding al geprobeerd helaas zonder succes. Upno uitgezet maar ook zonder succes.

Kan iemand mij helpen. @Sven-Odido 

 

Groet robert

icon

Beste antwoord door stevencro 10 February 2024, 14:21

Bekijk origineel

3 reacties

Hi Robert, 

Check even goed of Upno ook echt uit staat. Beide check-boxen moeten namelijk uitstaan. De router slaat dit niet altijd goed op. Herstart ook even je router voor de zekerheid. 

 

Wat je verder zou kunnen doen op de korte termijn is je PS4 verbinden met de hotspot van je telefoon. Zorg er voor dat je PS4 dat soort netwerken ook toont bij beschikbare netwerken. zodra je ps4 internet heeft via je telefoon, start dan het spel op. Je zult zien dat je dan geen netwerk fout hebt. Vervolgens blijf je in het spel maar wijzig je de internet instellingen terug naar je wifi/kabel. Ga nu weer terug naar het spel en het spel zal opnieuw verbinding maken met de cod servers, maar dit keer zonder de heuneme negev error. Laat maar weten of dit heeft gewerkt. 

Gr,

Steven

Super bedankt. 

 

Alles werkt weer. Modem had inderdaad de gewijzigde instellingen niet onthouden. 

 

Bedankt voor de hulp

Ik heb een zyxer modem. Ik kreeg van een medewerker te horen NAT en PNP uit te zetten...geen idee waar ik dat kan vinden in het menu van de modem...help

Reageer