Beantwoord

Onrechtmatig gebruik van je internetaansluiting

  • 27 November 2023
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Ik heb zojuist bovenstaande mail ontvangen maar zonder extra informatie. Een virusscanner is in mijn geval niet de oplossing (draait al) dus ik wil graag wat meer informatie om het op te kunnen lossen.

 

ik begrijp niet zo goed waarom deze informatie niet direct wordt meegestuurd zodat men direct actie kan (laten) ondernemen.

groet

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 27 November 2023, 16:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Odiakker, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb je meteen de interne melding naar je doorgestuurd in een privébericht. Hopelijk kan jij de boosdoener vinden en dit oplossen. 

Ik had hetzelfde. Je kunt Thuis veilig installeren alleen vraag ik mij af of dit wel samengaat met mijn huidige virusscanner van Bitdefender.

Reageer