onstabiel modem

  • 21 November 2023
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

Ieder paar dagen kunnen mijn apparaten geen verbinding meer maken met WiFi op beide kanalen (normaal en 5ghz). Daarbij is de snelheid draadloos als bekabeld nooit in de buurt van wat er wordt verteld 

50 cm kabel is Max 200-250mb

10m 1000mb kabel is hooguit 100-130

5gh 60mb … heel af en toe 200+ naast het modem 


het hele feest moet dan 5 min uit stopcontact om te resetten want alarm, ring, camera alles draadloos ligt er dan weer uit 

modem kapot ? 

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hey @Georg_mim, welkom op onze Community.

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik kijk graag met je mee. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kijk ik graag je verbinding na, alvast bedankt! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Georg_mim, welkom op onze Community.

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik kijk graag met je mee. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kijk ik graag je verbinding na, alvast bedankt! 

staat b

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Georg_mim 

Dit is een openbare community dus iedereen ziet je email, zou je je email kunnen verwijderen? Je klantnummer in je profiel zetten is voldoende.

Reageer