opzegtermijn en geen internet.

  • 23 October 2023
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Beste, 

Na al vanaf vorige week geen internet te hebben en het zicht pas op volgende week weer op z'n vroegst een monteur thuis te kunnen krijgen heb ik het internet maar opgezegd.

Nu is er dus een maand opzegtermijn, dat is prima en begrijp ik ALS er nog internet beschikbaar zou zijn op mijn adres. Maar aangezien dat dus nu allemaal van de baan is vind ik dit een beetje krom. Er zou dan zo goed als 2 weken tussen zitten voor het überhaupt weer zou werken ( vanuit gaande dat de monteur het in 1 keer voor elkaar krijgt). 

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hi @Gummie88, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Ook geef ik je hier graag wat meer duidelijkheid over. Je dient ons namelijk 30 dagen de tijd te geven om het voor je op te lossen. Lukt het ons niet om je weer online te krijgen na 30 dagen? Dan mag je het contract per direct kosteloos ontbinden. Ik zie dat er een monteur al voor je is aangestuurd, echter dien je nog een afspraak in te plannen. Ik hoop dat de monteur dit snel voor je kan oplossen! Kan je mij alsjeblieft op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik het namelijk in de gaten houden voor je. Alvast bedankt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Gummie88, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Ook geef ik je hier graag wat meer duidelijkheid over. Je dient ons namelijk 30 dagen de tijd te geven om het voor je op te lossen. Lukt het ons niet om je weer online te krijgen na 30 dagen? Dan mag je het contract per direct kosteloos ontbinden. Ik zie dat er een monteur al voor je is aangestuurd, echter dien je nog een afspraak in te plannen. Ik hoop dat de monteur dit snel voor je kan oplossen! Kan je mij alsjeblieft op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik het namelijk in de gaten houden voor je. Alvast bedankt.

Reageer