Beantwoord

Packetloss Utrecht

  • 28 August 2023
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi, mijn eerdere topic is gelijk weer gesloten terwijl deze niet relevant is aan het topic dat daarin is vermeld door de moderator.

Op postcode 3526 speelt dit probleem namelijk ook. Zojuist weer een test gedaan en heb nog steeds 10% packet loss.

icon

Beste antwoord door ArnoDS 2 September 2023, 11:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @ArnoDS, excuus! Ik denk dat Cal dit heeft gedaan omdat er geen postcode of woonplaats in je topic stond en daarom heeft gedacht dat het om het lopende latency issue ging. Ik zie nu inderdaad dat jij in Utrecht woont. Ik herken nog geen andere meldingen over deze omgeving. Heb je voor mij een traceroute? En kun je mij laten sinds wanneer je hier last van hebt? Dankjewel!

Hi @ArnoDS, excuus! Ik denk dat Cal dit heeft gedaan omdat er geen postcode of woonplaats in je topic stond en daarom heeft gedacht dat het om het lopende latency issue ging. Ik zie nu inderdaad dat jij in Utrecht woont. Ik herken nog geen andere meldingen over deze omgeving. Heb je voor mij een traceroute? En kun je mij laten sinds wanneer je hier last van hebt? Dankjewel!

 

Hi, het probleem lijkt nu verholpen. Bedankt!

Reageer