Beantwoord

Parental control

  • 19 March 2024
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb de Zyxel T56 router. Ik wil op mijn router via ouderlijk toezicht bepaalde websites blokkeren. Als ik echter op ‘ouderlijk toezicht’ klik, kan ik alleen een tijdslimiet instellen. Als ik de tutorial van Odido op deze community bekijk zie ik dat er ook een tab moet zijn om websites te blokkeren. Mis ik iets of is het niet mogelijk om websites te blokkeren op de Zyxel T56?

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 March 2024, 10:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Skillex 

Op de Zyxel-T56 straat een custom firmware waarop niet alle instellingen zichtbaar zijn voor de klant.

Om volledige controle te hebben over je thuisnetwerk kan je overwegen om een eigen router met VLAN ondersteuning te nemen.

Hallo @Skillex 

Op de Zyxel-T56 straat een custom firmware waarop niet alle instellingen zichtbaar zijn voor de klant.

Om volledige controle te hebben over je thuisnetwerk kan je overwegen om een eigen router met VLAN ondersteuning te nemen.

Dus websites blokkeren is niet mogelijk met de T56? Is het mogelijk om een T56 te krijgen waar de custom firmware niet op staat?

Reputatie 7
Badge +6

 

Dus websites blokkeren is niet mogelijk met de T56? Is het mogelijk om een T56 te krijgen waar de custom firmware niet op staat?

Niet via Odido, maar je kunt wel Thuis Veilig Online nemen. Daar zit deze functie volgens mij wel in. Dat wordt geïnstalleerd op de T56 en geldt dan voor je hele netwerk.

Reageer