Sinds vrijdag geen Internet beschikbaar sinds vrijdag Al bekend dat probleem in wijkcentrale zit

  • 28 June 2023
  • 23 reacties
  • 246 Bekeken

Sinds vrijdag storing blijkt in wijkcentrale te zitten toch sturen ze pas naar het weekend een monteur langs om thuis te kijken om dit te bevestingen daar na andere monteur in gelicht (al4dagen verstreken) en zeggen dood leuk kan 5dagen duren voor dat monteur komt van odf en nog steeds niet laten horen

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hi @denniegtr, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken. Ik zie dat de onderaannemer is aangestuurd om dit issue verder te onderzoeken. Het ticket heeft op dit moment de status: Prepared. Ik ga ervan uit dat er spoedig contact met je opgenomen wordt om een afspraak in te plannen. Het zal niet lang meer duren!

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @denniegtr, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken. Ik zie dat de onderaannemer is aangestuurd om dit issue verder te onderzoeken. Het ticket heeft op dit moment de status: Prepared. Ik ga ervan uit dat er spoedig contact met je opgenomen wordt om een afspraak in te plannen. Het zal niet lang meer duren!

Monteur langs geweest weer 15min gekeken of het niet aan het kastje binnen lag maar dat was ook al uitgesloten door t mobile en de guidion monteur

Had geen meet apperatuur bij nu komt hij een andere dag terug

Wat een waardeloze situatie zeer ontevreden nu 7dagen veder en nog niks

Hi @denniegtr, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken. Ik zie dat de onderaannemer is aangestuurd om dit issue verder te onderzoeken. Het ticket heeft op dit moment de status: Prepared. Ik ga ervan uit dat er spoedig contact met je opgenomen wordt om een afspraak in te plannen. Het zal niet lang meer duren!

 

Als vrijdag niet word opgelost Dan zit weer weekend zonder internet

Reputatie 7
Badge +9

Hey @denniegtr, ik ben gelijk gaan kijken en ik zie dat de monteur het ticket heeft doorgezet naar de onderaannemer om langs te komen. Ik weet niet hoe lang dit zal gaan duren. Ze pakken dit zo spoedig mogelijk op!

Hey @denniegtr, ik ben gelijk gaan kijken en ik zie dat de monteur het ticket heeft doorgezet naar de onderaannemer om langs te komen. Ik weet niet hoe lang dit zal gaan duren. Ze pakken dit zo spoedig mogelijk op!

Weer paar uur bezig geweest om te bellen en ziet er niet uit dat iets gedaan wordt dus sowieso dit weekend geen Internet 

Ben er klaar kijken of ik kan overstappen naar andere provider 

Reputatie 7
Badge +14

Het blijft technisch een keten van onderdelen en daar moet eerst de defecte uit gehaald worden om vervolgens door de juiste mensen te laten repareren.  Op een consumentenlijn zit helaas geen SLA, maar zakelijke lijnen die bijvoorbeeld binnen 8 uur hersteld worden zijn een veelvoud qua kosten die jij nu betaald.

T-mobile doet niet moeilijk, als ze jouw storing niet binnen 30 dagen kunnen oplossen mag je zonder opzegkosten of juridische brieven jouw abonnement beëindigen. Zo ie zo wordt de dienst gecrediteerd voor de periode dat het niet werkte.

Maar ondanks dat er wel eens uitzondering zijn lukt het meestal wel dit op te lossen. In de tussentijd kun je ook kosteloos gebruik maken van unlimited mobiele vouchers.

 

Het blijft technisch een keten van onderdelen en daar moet eerst de defecte uit gehaald worden om vervolgens door de juiste mensen te laten repareren.  Op een consumentenlijn zit helaas geen SLA, maar zakelijke lijnen die bijvoorbeeld binnen 8 uur hersteld worden zijn een veelvoud qua kosten die jij nu betaald.

T-mobile doet niet moeilijk, als ze jouw storing niet binnen 30 dagen kunnen oplossen mag je zonder opzegkosten of juridische brieven jouw abonnement beëindigen. Zo ie zo wordt de dienst gecrediteerd voor de periode dat het niet werkte.

Maar ondanks dat er wel eens uitzondering zijn lukt het meestal wel dit op te lossen. In de tussentijd kun je ook kosteloos gebruik maken van unlimited mobiele vouchers.

 

Ik heb geen tmobile mobiel dus die vouchers hebben geen zin 

Ten tweede Al mijn alarm en camera systemen werken op WiFi 

Reputatie 7
Badge +14

Het is ook geen 1:1 vervanging,  maar een alternatief. De vouchers werken op T-Mobile,  Tele2 en Ben sims. Je kunt in de T-Mobile winkel ook een prepaid kaart halen, dan kun je er vandaag nog gebruik van maken.

Reputatie 4

Werkt het inmiddels bij jou al wel? Ik zit toevallig ook vanaf vorige week vrijdag zonder diensten. Heb erg veel problemen met de verbinding. Deze keer de 5e keer binnen 3á4 maanden dat ik er weer eens uit lig voor minimaal een week.

Werkt het inmiddels bij jou al wel? Ik zit toevallig ook vanaf vorige week vrijdag zonder diensten. Heb erg veel problemen met de verbinding. Deze keer de 5e keer binnen 3á4 maanden dat ik er weer eens uit lig voor minimaal een week.

Goede dag 

Helaas nog steeds geen internet 

Ben er klaar mee 

Iedere partij wijst naar elkaar dus nu dik 3weken achter elkaar geen internet 

Reputatie 7
Badge +9

@denniegtr het wachten is nu op ODF, het ticket staat OnHold. Ik snap ook niet waarom dit zo lang duurt, ik hoop echt dat dit zo snel mogelijk opgelost is!

@denniegtr het wachten is nu op ODF, het ticket staat OnHold. Ik snap ook niet waarom dit zo lang duurt, ik hoop echt dat dit zo snel mogelijk opgelost is!

Odf is vrijdag geweest kon niet vinden 

En hun denken dat de mediabox van glasvezel het probleem is 

Als niet opgelost ?wat gebeurd er dan 

Ik accepteer het niet om voor 4de weekend zonder internet te zitten zonder aanbieden van een alternatief 

 

 

Reputatie 4

Werkt het inmiddels bij jou al wel? Ik zit toevallig ook vanaf vorige week vrijdag zonder diensten. Heb erg veel problemen met de verbinding. Deze keer de 5e keer binnen 3á4 maanden dat ik er weer eens uit lig voor minimaal een week.

Goede dag 

Helaas nog steeds geen internet 

Ben er klaar mee 

Iedere partij wijst naar elkaar dus nu dik 3weken achter elkaar geen internet 

Wauw ben je lekker mee dan.. Zelf dus ook van het kastje naar de muur toegewezen zo te lezen.

Reputatie 7
Badge +9

@denniegtr op dit moment heb ik geen nieuwe update.

Je dient ons de tijd te geven om het issue op te lossen, als dit na 30 dagen nog niet opgelost is kun je het contract kosteloos opzeggen.

@denniegtr op dit moment heb ik geen nieuwe update.

Je dient ons de tijd te geven om het issue op te lossen, als dit na 30 dagen nog niet opgelost is kun je het contract kosteloos opzeggen.

En als ik dan opzeg heb ik nog niks 

En wie betaald mijn abonnementen die ik een maand niet heb kunnen gebruiken en dag vrij van werk moet nemen etc

Reputatie 7
Badge +9

@denniegtr ik wil natuurlijk ook dat je zo snel mogelijk online bent en ik had gehoopt dat het sneller opgelost was. Ik moet alleen ook wachten tot ik reactie krijg op het ticket.

Dat kan ik jammer genoeg niet voor je vergoeden maar uiteraard krijg je de gehele periode dat je offline bent van ons vergoed!

Werkt het inmiddels bij jou al wel? Ik zit toevallig ook vanaf vorige week vrijdag zonder diensten. Heb erg veel problemen met de verbinding. Deze keer de 5e keer binnen 3á4 maanden dat ik er weer eens uit lig voor minimaal een week.

Goede dag 

Helaas nog steeds geen internet 

Ben er klaar mee 

Iedere partij wijst naar elkaar dus nu dik 3weken achter elkaar geen internet 

Hier ook sinds woensdag geen internet en rood LOS lampje en ook ik mag braaf wachten tot Gideon voor niks komt.

Werkt het inmiddels bij jou al wel? Ik zit toevallig ook vanaf vorige week vrijdag zonder diensten. Heb erg veel problemen met de verbinding. Deze keer de 5e keer binnen 3á4 maanden dat ik er weer eens uit lig voor minimaal een week.

Goede dag 

Helaas nog steeds geen internet 

Ben er klaar mee 

Iedere partij wijst naar elkaar dus nu dik 3weken achter elkaar geen internet 

Hier ook sinds woensdag geen internet en rood LOS lampje en ook ik mag braaf wachten tot Gideon voor niks komt.

Dit wordt mijn 4de weekend zonder internet  bij mij knippert pon 

Reputatie 4

Werkt het inmiddels bij jou al wel? Ik zit toevallig ook vanaf vorige week vrijdag zonder diensten. Heb erg veel problemen met de verbinding. Deze keer de 5e keer binnen 3á4 maanden dat ik er weer eens uit lig voor minimaal een week.

Goede dag 

Helaas nog steeds geen internet 

Ben er klaar mee 

Iedere partij wijst naar elkaar dus nu dik 3weken achter elkaar geen internet 

Hier ook sinds woensdag geen internet en rood LOS lampje en ook ik mag braaf wachten tot Gideon voor niks komt.

Dit wordt mijn 4de weekend zonder internet  bij mij knippert pon 

Hier helaas nog een, zit nu ook al meerdere weken zonder dienst. Nadat Guideon en ODF bij mij is langs geweest in de 1e week beide is er tot op heden nog geen vooruitgang gezien. Elke dag gebeld maar geen succesvolle pogingen. Mij is vanuit ODF wel verteld dat ik voor ergens volgende week gepland sta, dus ben benieuwd wat het gaat worden.

vanaf donderdag heb ik mijn keer punt ook behaald dat ik langer zonder diensten zit dan met diensten sinds ik klant ben xD. Ben nu inmiddels iets langer dan 4/5 maanden klant.

Sinds vrijdag storing blijkt in wijkcentrale te zitten toch sturen ze pas naar het weekend een monteur langs om thuis te kijken om dit te bevestingen daar na andere monteur in gelicht (al4dagen verstreken) en zeggen dood leuk kan 5dagen duren voor dat monteur komt van odf en nog steeds niet laten horen

Nog geen steeds geen internet 6weken veder 

iemand ervaring met dat gratis opzeggen

Reputatie 4

Sinds vrijdag storing blijkt in wijkcentrale te zitten toch sturen ze pas naar het weekend een monteur langs om thuis te kijken om dit te bevestingen daar na andere monteur in gelicht (al4dagen verstreken) en zeggen dood leuk kan 5dagen duren voor dat monteur komt van odf en nog steeds niet laten horen

Nog geen steeds geen internet 6weken veder 

iemand ervaring met dat gratis opzeggen

Die mensen zitten niet meer hier 😁, dat kun je beter in een KPN of Ziggo forum vragen. Maar @Tommie heeft hierboven toegezegd dat je weg mag, dus hij kan, denk ik, je contract beëindigen en dan kun je naar een ander. Wel triest dat zoiets dus meer dan 6 weken duurt. Ik hoop maar dat mijn verbinding gewoon blijft werken 🤞

@denniegtr op dit moment heb ik geen nieuwe update.

Je dient ons de tijd te geven om het issue op te lossen, als dit na 30 dagen nog niet opgelost is kun je het contract kosteloos opzeggen.

Bij deze wil ik opzeggen nu 6weken nog geen internet 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @denniegtr, er loopt op dit moment een groot incident in jouw regio. Dat is de reden dat dit zo lang duurt. Wilt wil je wat meer aanvullende informatie, kunnen je bellen met Open Dutch Fiber op Tel: 088 1633 633.

Wil je toch liever opzeggen? Dan kan ik dat ook voor je in gang zetten. Dit zal dan per direct gebeuren. Dit kan je ook telefonisch bespreken met onze klantenservice. Wil je mij laten weten wat ik voor je kan doen?

Reageer